Som bývala Kráľovná podsvetia s menom Perrie. Keď zomreli pre mňa dosť dôležité osoby rozhodla som sa s tým skončiť. Tak a teraz chodím na strednú školu kde sa snažím nezapdať a preto ma teraz šikanujú.
Snažila som sa dostať zo svojej mäkkej a teplúčkej postele, bolo to dosť ťažké ale na koniec som to zvládla.
Vykonala som rannú hygienu namaľovala som sa, obliekla som si čierne skinny s vysokým pásom k tomu biele tričko a károvanú košeľu.
Keď som doraňajkovala išla som si obuť svoje obľúbené čierne vansky. Už obutá som sa vybrala do garáže kde mám svoje auta, povedzme si pravdu mám ich veľa. Pre tentokrát som si vybrala čierneho Range Rovera a vyrazila do školy.
Auto som zaprkovala ďalej od školy aby ho ostatný nevideli. Bojím sa že ak by zbadali že s toho auta vystupujem ja poškodili by ho. Styles a jeho partia, patrí tam Louis Tomlinson brunet s modrými očami najstarší z nich ale správa sa ako malé decko, Niall Horan rotomilý Ír ale je tiež dobre zákerný, Liam Payne tiež brunet najrozumnejší stará sa o nich je ako keby bol ich Daddy, väčšinou ho aj tak prezývajú a nakoniec Harry Styles kučeravý s peknými smaragdovými očami ale najhorší z nich väčšinou je to on čo ma uráža a mláti. Nie až tak ale občas tá facka padne.
Už som pred školou a rozhliadam sa či ich náhodou neuvidím. Ako vždy stoja ďalej a fajčia. Snažím sa ísť nenápadne ale to sa mi nepodarí a všimnú si ma. " Šprtka kam ideš?" Jasné Harold ako vždy. Snažím sa ho ignorovať a ísť vpred ale on ma dobehne a
chytí ma silno za ruku až sebou cuknem, super ďalšia modrina.
" Au to bolí, pusti ma" vyprsknem. Len sa zasmeje kde môžem zbadať jeho roztomilé dolíčky ale zas sa jeho tvár zmení že nevidím žiadnu emóciu. " Keď na teba kričím tak máš kurva zastať" dá mi facku. Nič nepoviem pozriem sa s hlavou dole, keď mlčím tak ma pustí a ja radšej idem preč. Je to hrozný pocit keď si pomyslím že Kráľovna mafie a takto s ňou zaobchádza blbý Styles.Je koniec školy konečne môžem ísť domov. Dnes mi už neublížil a ako aj mohol že? Keď som ho nevidela celé vyučovanie, nevadí lepšie pre mňa. Som na ceste k môjmu autu a vyrážam domov.
Už parkujem auto pred domom, vystúpim s neho vyberiem si kľúče od domu a odomikám. Pomaly kráčam do kuchyne kde ma čaká nemilé prekvapenie.
YOU ARE READING
Mafia Queen / pozastavené/
FanfictionOdišla s LA do Londýna aby nebola už súčasťou svojej minulosti.Ale Styles ju bude šikanovať, keď predstiera šprtku. Ale čo keď ju to už nebude baviť a ona sa zmení na to čo bola predtým? Kráľovna podsvetia. Harry bad-boy aj s jeho kamaratmi Liam ,L...