3

2.3K 121 16
                                    

Ráno som sa zobudila na zvuk môjho budíku najradšej by som ho hodila o zem a ďalej spala.
Ešte chvíľu som ležala na posteli pokým som sa nerozhodla postaviť.

Vošla som do kúpeľne kde som si dala rýchlu sprchu make-up a išla do svojho šatníku kde som si nakoniec vybrala nejaké čierne jeany a čipkový crop top.

Smerovala som do kuchyne kde som si dala chleba s nuttelov a rozhodla sa zavolať Mikovy.

V noci som poriadne nemohla spať. Stále som rozmýšľala nad tým čo hovoril Mike. Neviem vážne čo by som mala urobiť aj keď to trochu chcem. Ale dnes po škole sa budem musieť rozhodnúť.

Už som mala všetky svoje veci ktoré som potrebovala do školy tak som sa rozhodla že je na čase sa vybrať do školy.

Keď som prišla do garáže a rozmýšľala som aké auto si vybrať tak v tedy som sa rozhodla.

Zobrala som si svoje Lamborginy a smer škola. Cesta do školy netrvala dlho takže som tam prišla za chvíľku.
Práve parkujem pred školou vypínam motor a vystupujem. Ako si všimnem všetci sa na mňa a moje auto pozerali. Ani sa im nečudujem keby tiež niekto na takom aute príde tiež by som sa pozerala kto vystúpil.

Zaoočujem ako sa medzi sebou bavia a robia si svoje vlastné teórie že kto to je. Ale potom si niekto uvedomí a vykríkne " To je tá šprtka Perrie "len sa uchechtnem a odkričim mu naspäť " Ja som neni šprtka tak čo keby si sa staral sám o seba? " a len sa na mňa prekvapene pozeral.
Všimla som si ako na mňa pozerá Haroldova partička. Zasmejem sa nad nimi a idem do školy. Ale to by nebol on keby za mnou neprišiel.

." O čo sa akože snažíš?" Naštvano hovorí. " Ja? O nič" s úsmevom hovorím. " Nehraj sa na nechápavú zrazu sa zmeniš s jedného dňa na druhý, toto si neni ty" Hlasno sa zasmejem a on sa na mňa prekvapene pozrie." Harold toto som ja, nikdy som nebola šprtka zvykaj si na moje pravé ja" " Jasné, to ti mám ako veriť? Tak na to zabudni. " uchechtnem sa "Vážne? Ty mi viac hovoriť nebudeš že čo mám robiť a čo zas nie" len mu odpoviem a vydám sa na cestu do budovy školy.

———
Tento deň prebehol celkom dobre. Len sa ma vždy učitelia na hodine pýtali že kto som a či nie som náhodou nová žiačka, len som im spokojom hlase povedala že som Perrie. Nič na to nepovedali len sa tiež prekvapene pozerali.

Potom ma to už samozrejme začalo štvať ale nechcela som vybuchnúť.

Zrazu keď som chodila po chodbách nikto sa o mňa nezaujímal alebo ma šikanoval a teraz? Sa chcú so mnou všetci baviť. Ale ja o nich nemám záujem veď kde boli predtým?

Po poslednej hodiny som sa vybrala si kúpiť kávu a vyrazila som domov kde som ešte Mikovy napísala správu.

Beriem to.

———
Prepísané.
Čítali ste už tento príbeh? Ak nie mohli by ste si ho pozrieť je vážne skvelý. Hádam že chvíľku si naň nájdete. 🙂❣Ďakujem. 💗

 💗

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mafia Queen / pozastavené/ Where stories live. Discover now