Merhaba arkadaşlar bugün ki programımızda sizlere karasinek ile ilgili nasıl mücadele yaparız? Sizlere bu konu hakkında ayrıntılı bilgiler vermeye çalışacağım.
Karasinek mücadelesinde en etkili yöntemlerden biri olan sinek tuzakları ile ilgili mücadele yöntemidir sinek tuzakları ile ilgili mücadelede yapacak olduğumuz çalışma Yukarıda anlatılan videoda size ayrıntılı belirtilmektedir.
Sinek tuzakları rasyon sayesinde çalışmakta ve sinekleri cezbedici kendine doğru çekici bir etki göstermektedir.
Sinek tuzağı rasyon yemi içerisinde sineği cezbeden madde balık unu dur balık unu ile organik Toprak karışımı kullanılarak hazırlanmış olan bir rasyon yemdir.
Sinekler balık kokusuna çok iyi bir şekilde gelmekte ve beslenmek için Balık kokusunun bulunduğu noktaları tercih etmektedir. Bu nedenle bu sinek tuzaklarında balık unu kullanılmasının sebebi bundan kaynaklanmaktadır.
Süt çiftliklerinde, et çiftliklerinde kesimhanelerde, mezbahalarda, tavuk çiftliklerinde, hayvancılık işletmelerinde açık alanlarda rahatlıkla kullanılabilen bir tuzaktır. Bu tuzaklar sayesinde bir tuzak içerisinde yüzbinlerce sineği toplayabilmek mümkündür.
Karasinek mücadelesinde Kullanmış olduğumuz bir başka yöntemde agita karasinek ilacıdır. Agita karasinek ilacı sayesinde yüzeylere konan ineklerde yüzde yüz başarı sağlanabilmektedir Sineklerin konmuş olduğu yüzlerinde 100 gram agita yaklaşık iki litre Ilık suya karıştırılarak yüzeye el spreyi ile uygulanmalıdır.
Her yıl agita kullanılan bir işletmede karasineklerin agitaya karşı bağışıklık kazandığı görülmektedir. Ne kadar yüksek dozda kullanılırsa kullanılsın agita uygulaması sonucunda sineklerde ölüm meydana gelmemektedir.
Kara sineklerle mücadele de AGiTA etkin bir uygulama ilacı olduğu Türkiye'de bulunan ilaçlama şirketleri tarafından bilinsede, agita karasinekler için sürekli kullanımda bağışıklık kazandıran bir üründür.
Bu nedenle ilaçlama şirketlerinin Kara sineklerle mücadele edebilmesi için başvuracağı daha farklı ilaçlar olmalıdır Agita'daki aktif madde thiamethoxam ve enzim aktivatörü olarak cis trikos en 9 bulundurmaktadır .
Agita ilacına Alternatifi olan mustoxam ürünü tanıtım filmini lütfen izleyiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Etkili Karasinek İlaçlama Uygulaması Nasıl Yapılır?
Short StoryMerhaba arkadaşlar bugün ki programımızda sizlere karasinek ile ilgili nasıl mücadele yaparız? Sizlere bu konu hakkında ayrıntılı bilgiler vermeye çalışacağım. Karasinek mücadelesinde en etkili yöntemlerden biri olan sinek tuzakları ile ilgili mücad...