#10 self-ships | Anglia

763 63 27
                                    

Witajcie moi drodzy. Z tej strony dobry duch Hiszpanii, który postanowił wspomóc Doitsu i tak wyszło, że przybywam tu napisać kilka self-shipów... Przepraszam, jeżeli nie będzą tak piękne jak te od Ludwisia. P.s ja żyję i nie zamierzam umierać...

Dla Kilmix3! :3

☕ Arthur stara cię pocieszyć, kiedy jest ci smutno, bo nie jesteś zbyt lubiana w swojej klasie.

☕ Z racji, że obydwoje nie potraficie gotować często bywa, iż Kirkland zabiera cię do restauracji na obiad.

☕ Lubi twój styl odżywiania i cieszy się, bo nie lubisz jeść fast-foody.

☕ Czytasz razem z nim angielską literaturę.

☕ Pewnego razu Arthur przyznał Alfredowi, że chciałby byś chodziła częściej w spódniczkach lub sukienkach, jednak wie co o tym sądzisz i nie narzuca ci tego.

☕ Raz Francis ci zrobił żart z pająkiem. Kirkland zaproponował, że pomoże ci się w odegraniu na Francuzie, bo wie jaki masz lęk przed nimi.

☕ Podczas każdej twojej choroby Arthur odwiedza cię, ale ty się boisz, że go zarazisz. (Oczywiście, jeśli to choroba zakaźna)

☕ Zawsze wtedy przynosi ze sobą jakieś słodycze, aby poprawić ci humor.

☕ Uczycie się razem angielskiego, ponieważ chcesz podciągnąć swoją wiedzę na temat tego języka, a jednocześnie możesz spędzić chwilę ze swoim ukochanym.

☕ Na pierwszej randce Arthur podarował ci róże herbaciane i pluszowego jednorożca.

☕ Podoba mu się, że jesteś naturalna i nie dajesz na swoją twarz tonę makijażu.

☕ Nie lubisz, gdy ktoś podrywa ci go - dochodzi wtedy do kłótni pomiędzy tobą, a tą dziewczyną, lecz zawsze Arthur zabiera cię do siebie, puszcza muzykę klasyczną i przytula cię, bo wie co cię uspakaja.

☕ Towarzyszy ci zawsze, gdy jesteś na badaniu krwi.

☕ Trzyma cię wtedy za rękę i obiecuje, że to nie będzie bolało.

☕ Łaskocze cię po stopach, kiedy się na niego obrazisz.

☕ Zamierza ci puścić jego wszystkie ulubione filmy, abyś w końcu zaczęła coś oglądać.

☕ Jesteś skłonna nadawać mu o byle czym przez kilka godzin, a on tego słucha i stara ci się nie przeszkadzać.

☕ Często jest zazdrosny, gdy uczysz się rosyjskiego, ponieważ boi się, że wolisz Ivana.

☕ Arthur nie lubi, kiedy podnosisz głos, więc czasem ci grozi dziwną klątwą, ale w końcu i tak nie chce jej rzucić, bo cię kocha.

☕ Unika kładzenia rąk na twoim karku - nie chce żebyś się przez niego bała lub płakała.

☕ Podobają mu się twoje rysunki, więc czasem zabiera sobie jeden i wiesza na swojej lodówce.

☕ Martwi się o twoje siniaki na rękach i nogach oraz o to ile godzin śpisz.

☕ Przez twoją celność prawie nie strzeliłaś piłką w Francisa co ucieszyło Arthura i ta wada wcale mu nie przeszkadza, a zwłaszcza gdy odbija się to na zdrowiu Francuza.

☕ Kiedy widzi w pobliżu człowieka trzymającego nóż w ręce od razu cię zabiera z dala od tego miejsca.

☕ Starasz się go nauczyć grać w twoje ulubione gry komputerowe, ale coś wam to nie wychodzi.

☕ Starasz się go nauczyć grać w twoje ulubione gry komputerowe, ale coś wam to nie wychodzi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

~Mam nadzieję, że ci się spodobało! ☺

Ogólnie to jak widzicie wzięłam losowo osobę, a nie po kolei. Następnym razem, jeżeli dobry duch Hiszpanii zamierza jeszcze pomóc Doitsu - zrobię to według kolejki.

[PL] self-ships HETALIAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz