1. kapitola

0 0 4
                                    

Crrrrrrrrrn, Bam !
Noel : ,,Ale ticho ! Blby budík! ." Aj keď dobre, že ma zobudil. Zas ten hlúpy sen. ( lahne si späť do postele) Nechápem prečo sa mi ten sen musí stále opakovať... Musím prestať pozerať tie hlúposti v telke.. ,, No nič, hore sa ! "
( V kuchyni )
Anna: Dobré rano zlatko!
Noel: Dobré .
Anna : Stalo sa niečo ?
Noel: Ale nič mami, len hlúpy sen... zasa.
Anna: Aký ?
Noel: Je taký.. Divný... Kopa červených myhotajúcich svetiel, pocit chladu a samoty a po chvíly strach a dve vysoké čierne obrysy predo mnou. Stále sa naň budím posledné dni a mám pocit prázdna ...
(Chvílka ticha)
Anna : Vieš, sny väčšinou nemaju veľký zmysel, prípadne žiaden ale sú aj také, ktoré sa nám snažia niečo povedať ak nás niečo trápi. Možno ti zlomila nejaka slečna srdce a si mi o nej nepovedal ?
Noel : Ale mamaaaa!
Anna : No tak ? Povedz , povedz . Prosíííím!
Noel : Žiadna . Však vieš , že sa hlavne teraz sústredím na školu ked som tam teraz nový a musím dobiehať ostatných.
Anna: Áno , viem. A taktiež viem, že 16-ročný chlapec už má nejake tie časopisy schované, nejake tie videa popozerané a niečo nabozkavané.
Noel : Fuuuuj mama ! To sa nepatrí riešit k raňajkám! A vôbec s rodičom.
Anna : Vieš ale, že ak je niečo, čo by si nevedel tak otcova kanc....
Noel : Fuuuha! To je hodín ! Utekám na bus . Ahoj!
Anna: Ale však máš ešte 20 minút ( bam) .... čas.

( Neskôr v škole )
Noel : Ahoj, Maťo !
Maťo : Ahoj ! Si tu dneska nejako skoro. Čo si dneska nechcel dostať kázanie o neskorých príchodoch ?
Noel : Ále nie, len mama začal riešit hlúposti . Čo máme prvé ?
Maťo: Telocvik. Dneska ideme ale na bazény.
Noel : Sakra ! Ja som si zabudol čiapku a plávky !
Maťo : ( škodoradostne sa zasmeje ) Už som sa zlakol , že ťa žiaden učitel dnes nepokarhá.

( Neskôr počas hodiny )
Študenti cvičia skoky do vody

Maťo : Ten Denis sa zasa predvádza ! Kiežby sa ta pošmykol nie ?
Noel : . . .
Maťo : Haloooooooo !
Noel : Prepáč, čo ?
Maťo : Kde si zasa myšlienkami ?
Noel : Ale nikde, som si v hlave opakoval veci na pisomku .
Maťo : No iste. Hodina už pomaly končí, tak idem sa prezliecť.
Noel : Dobre, tak sa vidíme na tretej hodine .
Maťo : Zasa psichologyčka ? Pomáha to vôbec ?
Noel : Aj hej....

Psichologyčka : Ako to ide dneska Noel ? Už sa citiš lepšie ? Žiaden zlý sen ?
Noel : Ujde to, no sníva sa mi stále ten istý . Rozprávali ste sa s mojimi rodičmi ? Ste vraveli , že by to mohlo pomôcť zistiť aký mám problem .
Paichologyčka : Ale áno, áno. Bohužial, na nič som neprišla. Je mi ľúto . Ale tie sny sa určite stratia a som tu vždy pre teba keď budeš potrebovať.
Noel: Je tu ešte jedna vec, ktorú som chcel s Vami prebrat ...
Psichologyčka : A to ?
Noel : Noo... Je to ťažsie na opis ...
Psichologička : Kľudne hovor, som samé ucho .
Noel : Ono. Všetci chalani v našej triede pozeraju potajomky časopisy ako playboy , porno v triede, priedbiehaju sa, kto najde lepšiu ženskú, ktorú by obdivovali , ale so mnou to nič nerobí. Cítim sa divne keď vidím všetkých u toho slintať a ja jediný nechápem prečo. Rozmýšlal som, či to nie je len tým, že mi nepripada atraktívne a vzrušujúce keď sú to ženy, ktoré take veci robia ochotne za peniaze.
Psichologička : Chápem. A nie je tu niečo iné, čo vie vzrušiť teba, ale podobne zaujať ?
Noel : ( Zčervená) Ani nie tak vzruši ale .. Napríklad dneska sme mali hodinu telocviku a trénovali sme skoky do vody .... No a .. Prišlo mi skrátka pekné keď chalani vedeli presne napnúť svaly, jak sa leskli, bolo to take .. elegantne ..
Psichologyčka : Tak elegantne ...
Noel : Ano .
Psichologyčka : Nenapadlo ťa skôr , že si gay ?
Noel : Určite nie! Ja žiadnym nie som a ani nechcem byť !
Psichologička : Myslím si, že si dosť inteligentný na to aby si vedel, že to nie  o výbere . Človek sa taký narodí.
Noel : Hadam by som vedel keby som bol gay nie ?!
Psichologička : Ty to vieš . Len si to nechceš priznať. Vieš, že takých ľudí prijíma okolie horšie, majú to ťažšie a pre ostatných sú iní ...
(Chvíľa ticha )
Psichologička : Tak , čo mi na to povieš ?
Noel ( začne plakať) : Ako to poviem našim . Ja nechcem ....

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jul 07, 2016 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Tiene začiatkuOù les histoires vivent. Découvrez maintenant