1 Month Later (Sorry But Too Much Typing , Aint nunn Ley Just Feelin Some Typa Way Cuhh Liya And Aug Gettin close)Ley'Anna POV
So I Found Out Aug And Dee Have Been Talkin Or W.e . It may seem as if Im Jealous Buhh W.e Idc . I Was Walkin Nextdoor To Augs House , And When I Walked Up The Driveway I Saw Chandras Car , And I Was Estatic , I Love Her . I Walked In And Heard Laughing , Then I Saw Dee In Augs Lap And Chandra Whispering In Her Ear Giggling . ,
" Hey Yu Guys ." I Fake Smiled .
" Oh Hey Babe " Dee Said , Chandra Just Smiled " Hey Hun " She Said , Usually She'd Run Up To Meh And Squeeze Meh . Aug Just Gave Me A Head Nod . Wats Going On .
" Wat Yu Doin Hea' ? " Aug Asked , Since Wen Do I Have To Have A Reason Or Announce That Im Coming .?
" Oh Um , Just Checking On Cha , I Seen Her Car And Wanted To Make Sure She Was Okay . " I Lied .
" Oh Yeaa , Im Fine . Thanks For Checking " She Smiled Not Looking Up . I Said Bye Not Waiting For Them To Reply , And Walked Out ..
Dé'Lyia POV
Ley Was Acting Weird , I Wonder If Shes Okay .. Imaa Text Her .
Text Convo ..(Ley'Anna -LeyBay , Dé'Lyia - DeeLicious
DeeLicious- Heyy Mamas Yu Gud ?
LeyBay- Yeaa Y ?
DeeLicious- B/c Yu Just Left And Yu Were Only There Foe Two Minss..
LeyBay- Uhh .. Nahh Just Alot On My Plate Rn , Luv Ya Hun .
DeeLicious- Kayy Baby , Luhh Ya To .
End Of Convo
" Lyia ? " Aug Said .
" Yeaa ?"
" Im Hungry Baybeh !!" He Tol Me. .
" Well Honey Bun Thats Why The Good Lord Gave you your 2 Legs , Feet , Arms , And Hands ." I Said Kissing His Neck .
" Bret I Swea . Yu Cooked Fa Meh Yestaday. " He Whined .
Omg , I Just Gahh Up Knowing He Would Keep Bugging Me Until I Did . So I Got To The Kitchen Getting The Ingredients Out To Make Some Lasagna , Salad , Biscuits , Fruit Salad And Apple Pie . I Was Almost Done When This Nigguh
Wanna Come In Hea Begging ." Baeeeee Its Been Like 15 Hours . " He Whined While I Fixed His Plate , And His Eyes Lit Up .
" Thanks Bae Luh Ya Bunches ." He Walked Off Kissing Me .
~~~~~~two hours later 6:58
August POV
Wazzam finaaly Ah Nikka Get Ta Say Shit From My Point Of View .. Nahh Buhh Liya Ahh R.O.D Man She Been Hea Fa Ah Nikka , Frfr So Imma Take Ha Onna Date And Make Shit O-Fisho .
" Baybeh ? " I Said Getting Ha Attention .
" Yes Auggie ? " Thea She Go Widd Thtt Gay Shid.
" Man ... Look Ima Get Dressed And Yu Needa Put Tht On ." I Said Pointin To The Outfit I Got Fa Ha .
" Otay . Whea We Goin ? " She Said Widd A Kool-Aid Smile ..
" Don't Worry Just Knoo Yu Goin Wanna Pop Thtt Pussy Fa Ahh Real Nikka Wen We Done . Fasho " I Said Cheesin.
" August I Hate Thtt Wrd." She Cringed .