- Tessa? - hallatszott Shawn idegessége, még a telefonon keresztül is. - Sajnálom, de ma nem tudok átmenni. Vészhelyzet.
- Mi történt?
- Majd elmondom, ha itt van az ideje - hadarta, majd letette a telefont. Kérdőn néztem magam elé. Szombat volt, ezért úgy döntöttem, elmegyek úszni. Már teljesen meggyógyultam, ezért anyu is könnyűszerrel elengedett. Bepakoltam az úszócuccom, a törölközőm, és a hajszárítómat is egy hátizsákba, majd fogtam a rég használt deszkám, és elgurultam a közeli uszodához. Átöltöztem, és beleugrottam a medencébe. Ki aartam adni magamból az idegességet, Shawn-t, a bizonytalanságot, és mindent. Egy ideig csak ide-oda úsztam a medencében, nem törődve a szabályossággal. Aztán pillangóban folytattam. Két órát töltöttem az uszodában. Felfrissülve értem haza.
- Milyen volt? - kiáltott ki anya a nappaliból, mire bementem. Ledobtam a cuccom a kanapé mellé, majd lehuppantam az ülőalkalmatosságra.
- Nagyon jó - mosolyogtam feszülten.
- Mi a baj? - átlátott rajta.
- Shawn tök fura.
- Milyen értelemben fura? - vonta fel a szemöldökét. Sóhajtottam egyet, és töviről hegyire elmeséltem neki. - Ne fuss utána. Mindenképp várd meg, amíg ő jelentkezik - mondta, én pedig bólintottam. - Dylan rájött, hogy nem őt szereted?
- Rá - biccentettem szomorúan.
- Sajnálom - simította meg a hátam.
- Valami ég? - szimatoltam.
- Basszus, a csirke - ugrott fel mellőlem, és elrohant a konyha irányába. Felmentem a szobámba. Felvettem egy régi, elnyűtt szürke melegítőt, és egy helyenként kiszakadt pólót. A hajamat laza kontyba fogtam,és a laptopomon elindítottam egy rajzfilmet. Fél órával később anyu kopogatott, egy tányérral a kezében.
- Csináltam gofrit - lóbálta felém az édességet.
- Fel akarsz hizlalni? - pillantottam rá kérdőn. - Na, ide vele - nevettem fel.
- Mit nézel? - kukkantott a gépemre.
- Ariel - vigyorogtam rá.
- Elmegyek jógázni. Apád nemsokára itthon lesz - simította meg a hajam.
- Okés, szia - mosolyogtam, majd kiment a szobából. Újra meg kellett állítanom a filmet, mert a gépem videóhívást jelzett Rachel-től.
- Helló, Tess - hajolt bele a kamerába.
- Sziaaaa - vigyorogtam rá, kivillantva nutellás fogaimat.
- Húú, gofri? - csillant fel a szeme.
- Aha. Na, miért hívtál?
- Tudod, este lesz az a buli. Melyiket vegyem fel? - távolodott el, és felmutatta a két ruhát. Az egyik rövid, fekete, testhez simuló volt, olyasmi, amin mindig fennadaknak a fiúk szemei. A másik egy piros színű, kihívó, hátul teljesen kivágott ruhaköltemény volt. Na, a fekete ehhez képest pizsama volt.
- Hmm. A piros nem túl kivágott?
- Csak a hátam van kint belőle. Az meg nem érdekel - vont vállat.
- Akkor legyen az. Jut eszembe, te nem jössz?
- Kinél lesz?
- Joshua Tree.
- Conrad is megy? - húztam fel a szemöldököm.
- Persze. Azért kell a ruha - mondta olyan hangsúllyal, mintha ezt nekem tudnom kéne. - Ja, és Shawn is ott lesz - kacsintott rám.
- nem is tudom - húztam el a számat.
- Nyolcra ott vagyok érted - mondtam. majd megszakította a hívást. Hitetlenkedve néztem magam elé, majd rápillantottam az órára. Hét óra. Újra elindítottam a rajzfilmet, közben pedig dudorászva nézelődtem a szekrényemben. Egy sötétkék anyagon akadt meg a tekintetem. Térd fölé érő, passzos ruha volt. Egy kivágás széles kör alakban fedte fel a hátamat, pántjai szabadon hagyták a vállamat. Ezt neked, Shawn, gondoltam, és felhúztam a ruhát. Vékony, cicás tusvonalat húztam magamnak, ami nem volt túl feltűnő, de szolidnak sem mondható. a Hajamat begöndörítettem, apró loknik hullottak alá a vállamon. Egy nem túl magas, sötétkék cipő mellett döntöttem, amit felhúztam a testszínű harisnyára. Mire kész lettem, az óra háromnegyed nyolcat mutatott, a rajzfilm pedig épphogy véget ért. Ajtó csapódott a földszinten.
- Megjöttem - kiáltott fel apa. Letipegtem a lépcsőn. - Hova mész?
- Buli. Rachel rángatott el magával - forgattam a szemeim.
- Nem úgy látszik, mintha nem lenne ínyedre - vette le a kabátját. Elegáns, fehér szövetkabátomat dobtam magamra, és egy fehér, hosszú sálat. Ebben a pillanatban Rachel fékezett le a házunk előtt.
- Elmentem.
- Érezd jól magad.
- Köszi - nyomtam egy puszit apa arcára, és kimentem az ajtón.
- Kezdődhet a buli? - kacsintott rám Rachel, és pedig sóhajtva becsaptam a kocsiajtót, mire beletaposott a gázba.
BẠN ĐANG ĐỌC
Tűt a szénakazalban •mendes• ✔️
Ngẫu nhiênEgy művészeti iskolában nem sok gyöngyszemet lehet találni. A tizenegyedikes Tessa is így van ezzel, míg meg nem pillantja a helyes, ámde titokzatos, és bunkó Shawn-t.