Hej mitt namn är Vanessa nu ska jag berätta när jag förstod att jag hade blivit kär för aa första gången på riktigt.
Jag blev inbjuden i en gruppchat, det var mest killar som skrev där. Jag kände alla dem gick i samma klass eller parralell klass som jag. Där hittade jag en kille som hette Emil. Hittade är väll synd att säga han gick ju i min klass. Iallafall, jag började skriva med honom och jag berättade såklart det för mina närmaste vänner. Jag sa att jag tyckte han verkade snäll och rolig och att jag började bil intreserad av honom. Jag och Emil skrev varje dag till varandra och han, jag, min bästa vän som hette Sara och Emil bäsa vän Olle facetimeade väldigt ofta, nästan varje dag.
Allting var så bra jag berättade saker för Emil som ingen visste inte ens min bästa vänner.
En av mina vänner började oxå ha kontakt med honom, det ändrade allt. Emil slutade ha kontakt med mig typ, han skrev aldrig, ringde aldrig och svarade inte när jag skrev. I skolan var det anourlunda han pratade liksom lite med mig men inte mycket, men det hade vi aldrig gjort så det var inget som jag blev förvånad över.
Min kompis som började ta kontakt med honom hette Olivia. Olivia sa att hon gillade honom o så. Hon berättade vad dem skrev osv, hon visste att jag var sjukt kär i honom.
Dem blev tillsammans, jag blev helt förkrossad men då kom min allra bäsa vän i hela livet, Denisé. Hon och jag träffas änn idag. Vi gjorde en plan så att Emil skulle göra slut med Olivia. Dem gjorde slut, men Emil kontaktade mig ändå inte.
Han och Olivia började bråka, sen drog han in mig i det hela. Och efter det har jag inte sett eller pratat med honom på 5-6 år.Det var det jag vade att säga om Emil.
Hoppas ni gillade den första delen. Andra delen kommer snart.
Evelina <3
YOU ARE READING
Krossade Mig Helt
RomanceVanessa är 22 år, nu berättar hon om dem två värsta kärleks historierna som hon aldrig glömmer, som krossade henne riktigt hårt. Första delen handlar om när Vanessa gick i 9:an och blev kär för första gången på riktigt. Andra delen handlar om när V...