Kapitulli i nente

461 36 2
                                    

Mengjesi erdhi. Ne fakt ishte dreke pasi ora po shkonte 12:00. Hapa telefonin dhe shikoj qe kisha nje mesazh prej Jackut.

->mgjesi bukuroshe💖 "sot dua te rri me ty" dua nje te diele ndryshe nga te tjerat, dua te te kem pran.

Ngre syte nga telefoni dhe shikoj Xhoesen dhe Floriden qe po me shikonin, ishin shum kurjoze te dinin se cfare po beja ne telefon.

-mgjesi goca
-mgjesiii, Annais ne duhet te ikim tani - tha Florida
-tani??!! Hajde rrim edhe pak ,ju lutem
-Ann na duhet te ikim - tha Xhoesa

Pershendeta gocat. Mbylla deren dhe u drejtova per te dhoma ime, ne ato momenete dera troket.

-po tani cfare doni ? - thash un teksa po hapja deren duke menduar se ishin gocat.
-doja nje puthje nga ti. Ishte Jack...
-Jack ckemi, cne ktu ti.
- erdha te marr ty pasi sot dua te rri vetm me ty.
-por...
-nuk ka "por" hajde - tha ai.
-mire,po prit te behem gati,i them dhe shkoj ne dhome te vishem.Vesha nje fustan pranveror ngjyre te bardhe.Drejtova floket,vura disa bizhuteri te vogla,hodha parfumin dhe dola jashte.
-je shume e bukur,tha duke u afruar me shume afer meje.
-faleminderit,i thash dhe ula koken e ven ne siklet.
Ai me mori fytyren me duar dhe me puthi embel.
-eja ikim tani,tha dhe me terhoqi krahun.
Hipem ne makine dhe pas nje gjysem ore zbritem nga makina.
-Jack ca duam ne shtepin tende?
-eja pra tani.sa pyetje qe ke.
Sapo behemi gati ta hym brenda nje vajze del nga dera dhe cuditet kur na sheh. Kishte floke bionde,sy blu.ishte veshur me nje fustan ngjyre blu dhe kishte nje cante ne dore.
-hei Rea nuk duhet te kishe dale tani ?,pyeti Jack.
-Ate do beja tani. Po kjo kush eshte ?,tha duke hedhur nje shikim te embel nga une.
-Kjo eshte e dashura ime.
-Aaa ti duhet te jesh Annais. Jack m ka folur shume per ty. Un jam Rea,motra e Jack. Gezohem qe u njohem,tha duke me kapur doren.
-Gjithashtu,i thash duke i buzeqeshur dhe i shtrengova doren.
-une po dal,Jack. Shihemi,tha duke dale.
Hym brenda dhe une u ula ne nje nga divanet dhe i hodha nje shikim shtepise. Ishte vertet shume e madhe dhe e mobiluar shume bukur.
-shtepi shume e bukur.mamaja jote e paska mobiluar shume bukur,thash duke par na ai.
-falemindrit. Ne fakt eshte mobiluar sipas gustos se Reas.
-aaaa,epo thuaj Reas se paska shume gusto.
-do ti them dhe tani eja te shkojme ne kuzhine.
Shkuam ne kuzhine dhe filluam te gatuanim dicka per te ngrene.
-Jack!! Jo ashtu. Trazoje me fort. Ja keshtu,thash dhe fillova ta trazoje.
-me fal. S kam gatuar ndonjeher petulla. Ne fakt une s gatuaj asnjeher,tha duke qeshur.
-epo duhet te mesosh,i thash rrepte.
-e di e di. Patjeter nese do te jesh ti ajo qe do te me mesosh,tha duke me pare ne sy.
-sa enderron!!,i thash me tallje.
-endrrat pa leke jane.
-po,po,i thash teksa hidhja petullat ne tigan.
-a e di qe....
-auchh,bertita pasi vaji i nxehte me ra tek dora. Jack po me shikonte i shqetesuar.
-Annais je mire? Prit te shkoj te marr dicka per ta mjekuar,tha dhe doli nga kuzhina. U kthye pas pak me kutin e ndihmes se shpejt. Me mjekoi doren,e cila po me digjte shume.
-aauu kujdes me dhemb,u ankova.
-duro edhe pak Annais. Mbarova. E ke me mire tani ?!
-Po,falemindrit.
-asgje,tha duke me puthur anes buzes. Buzeqesha lehte dhe u munduva te mos tregoja enocionet dhe rrahjet e shpejta te zemres.Mbaruam se ngreneri dhe dolem jashte.Jack me tha se do te me conte diku. Nuk e di se ku!! Por le shkojme!!

Mr.popular and IWhere stories live. Discover now