Ben 15 yaşında bir kızdım.Annem ve babam çok yoğun çalışıyordu.Tek çocuk olduğum için çok sıkılıyorum.Bu yüzden annem düşünceli davranıp bana alman kurdu cinsinden bir köpek aldı.çok mutlu oldum.Bir gün annem ve babam yurt dışına çıkmaları gerekti.Beni evde köpeğim lili ile yanliz bırakacaklardı.Yanlızca bir kaç gün sonra geleceklerdi.Onları uğurladıktan sonra saate baktım saat 12 ye 20 vardı hemen pijamalarımı giyip yatağa yattım.Içimde kötü ve karanlık bir his vardı.Bu yüzden liliyi yatağımın altına koydum.Her korktuğumda elimi aşağı uzatıyordum ve lili de yalıyordu elimi.Bu nedense bana güven veriyordu.Bir süre sonra su damlama sesi geldi.Ayağa kalkıp banyoyu ve mutfağı kontrol ettim e tabi telefonumu yanıma almayı ihmal etmedim.Bu arada hiç bir şey yoktu.Yatağıma döndüm elimi aşağı sarkıttım ve lili elimi yaladı.Elimi yukarı çektikten sonra tekrar o ses yani damlama sesi geldi.Bu sefer banyoyu mutfağı ve aşağıdaki banyoyu kontrol ettim ama yine bir sonuç alamadım.Yukarı çıkarken telefonuma baktım saat 12 ye 5 vardı terliklerimle merdivenden çıkarken baya ses çıktı ama takmadım.Odaya tam girerken terliğim ayağımdan çıktı.Odamın Kapısına arkamı dönerek terliğimi alıp ayağıma geçirdim.Tam o sırada telefonuma gizli numaradan mesaj geldi.Odamın kapısı hala arkamda duruyordu.Telefonuma baktım mesajda "yavaşça arkanı dön ve bir çakmak alıp odayı aydınlat" diyordu.Yüreğim ağzıma geldi.Yavaşça arkamı döndüm sigorta hala atıktı.Odamdaki kütüphanenin çekmecesine uzandım ve oradan bir kibrit aldım.Kibriti yaktığım anda odaya tuttum ve...
Köpeğim asılmış bir şekilde tavanda duruyordu ve ağzından kan damlıyordu!Damlama sesi buradan geliyordu!Peki o zaman elimi ne yalıyordu?