Bugün günlerden pazar yarın is var . Patrona gıcık oluyorum, durmadan şunu yap bunu yap diyo bakalım yarın bizi neler bekliyor .
Sabah saat 5:30 alarim çalıyor . Kalktim elimi yüzümü yikadim . Dolaptan domates , peynir atisditirdim , üstümü giyindim . Evden çıktım .
Yolda giderecek birden tekerim patladı, savruldum . Çamura saplandım , ardından saate baktım 6:30 olmus saat 7 de is var acele bir şekilde isyerine doğru koşarken topuklu ayakkabım kırıldı . Saat 7:30 da işte varabildim . Ardından bu kadar talihsizlik yetmezmiş gibi patrona yakaladım . Bana neden gec kaldimi soruyor . Başımdan geçenleri anlatıyorum , tabiki inandiramiyorum. Ardından azari işitip odama gidiyorum .
Aradan 10 dk geçiyor ve patronun asistanı irem geliyor elinde 10 , 15 tane dosya var bana diyor ki
-bu dosyalar bilgisayara geçirilecek.
diyor ve gidiyor . Tabiki ben de mecburen onları bilgisayara geçiriyorum . Mesayi bitiyor . Eve donucem dolmusu kaçırıyorum . 2 saat boyunca yürüdükten sonra eve varıyorum. Direk odama gidip bonyo yapıp yatıyorum .
Ertesi gün şansım dönüyor sanirim. . kapini önünde arabam duruyor . Tabi ben mutluluktan havaya ucucam. İşe patrondan once varıyorum. Ve bütün işlerim bitmiş .
Sizce bu bi tesadufmu ?
Neyse tüm gün arkadaşlarımla oturdum konuştum eğlendim. Bugün eve vardimda kendime zaman ayırdım Çok mutluydum ama aklımı kurcalayan bir kaç soru var . Belkide sizinle aklınızı kurcalıyor olabilir. Bu nasıl oldu ? Arabam işlerim nasıl oldu da düzeldi ? Ertesi gün zil çaldı kapıda çiçekçi bi paket gül . Çok mutlu oldum . Üzerinde bi not nota aynen söyle diyor
- Seni çok seviyorum Gizemim . Artık bitince senden uzak durmayacam . Yarın saat 8 de mesayi bitişi kafeyem kafede bekliyorum .
Ben çok mutlu oldum ve çok heyecan yaptım Ve yarını sabırsızlıkla bekledim .
Yarın geldi çatı ben acele bir şekilde oraya vardım birde baktımki . Patronunun oğlu . Cook şaşırdım oradan uzaklaştım ışe gitimde her yerde karşıma çıkıp konusmak istediniz söyledi sonunda cuma gunu geldi onu iki gün gormuycemi düşünürken cumartesi sabahı kapının önünde oturuyor . Eve aldım ve konuştuk bana ilk günden beri asikmis. Ne yalan söyleyim bende boş değildim .
Ama erkeklere kolay kolay yüz verilmez bu yüzden evden gitmesini ve düşünmek istediğimi söyledim .
Pazar günü gine bir çiçekçi bu sefer elinde bir paket papatya aldım . Üzerinde bir not vardi . Nota şöyle diyordu.
- sana laik değil ama bu çiçekleri kabul et lütfen . Bu arada düşündunmu?
Diyordu ben de oba mesaj atım.
-Ben bu kadar şık bogaza gelemem .
Düşünmedim .
Dedim pazartesi sabahı gine bütün talihsizlikler beni buldu .
Is yapicamiz japonlar gelecekti ve ben bunu bilmiyordum. Ve bu yüzden japonlar bana patronla görüşmek istedi söyledi ve ben onları patrona goturmedim. Japonlar gitti . Allahtan bana zafi olan bir adam var . Onun sayesinde ışte kaldım . Daha sıra beni o hafta çok rahat bir is haftası yapmamı sağladı anladimki o bana huzuru ve rahatı veriyor . Ve bende ona bir şans vermeye karar verdim.
Ama ona şans verdim o bilmiyor ,
Ve ben bunu ona nasıl soyliycegimi bilmiyorum .
Tabi birde korkuyorum . Ya benden faz geçtiyse , ya artık başkasını istiyorsa?
Napicam ben inşallah beni unutmamışlar.
Ertesi gün beni unutmamışlar umuduyla ışe gittim . Ve cook mutlu oldum . Çünkü beni hâlâ seviyor . Bende ona şans verdim söyledim . O da çok mutlu oldu .
Aradan aylar gecti artık aileler tanışma zamanı geldi . Benim ailem olmadı için teyzemlerle tanıştirdim . Bizimkilere hiç bir sey demedi . Ertesi gün Berkenin yani benim sevgili oldum çocuk ailesi gilin yanına gıtik . Onlar beni istemedi . Berke annesiyle bayan tartıştı ama annesinin umrunda olmadı . Bizde kaçmaya karar verdik . Ama başaramadık annesi Berkenin pasaportunu el koydu . Vu yüzden burda kaldik ama bizde gıcık merkezden gizli nikah gunu aldik ve evlendik .
Bunu duyan annesi çıldırdı bizi boşanmanın için elinden geleni yapti . Ve başaramadı . Ister istemez kabullenir gibi oldu . Ama kabulenmedi.
Taki benim hamile oldum verinceye kadar .
Evet hamileydi hemde erkek .
Artık bizi kabullenmişti . Hatta ıyi bile anlaşıyoruz . Ben buna çok mutlu olmuştum artık çok güzel bir hayat surduruyorduk.
Takı oğlumuz çınarın kanser oldunu öğrenene kadar . Hiç kimsenin iliği uymuyordu. Ona bir kardeşi olması lazımdı bu yüzden bizde bir çocuk yapmaya karar verdik
Aradan bir ay geçmeden hamile olduğumu öğrendim .
Bebeğim kızdı doğurdu ve oğlum kurtuldu . Kızımızın adını yeşim koyduk . Artık huzurlu bir yaşam sürdürdük .Yaşasın mutluluk...