A..a...m..murit

16 3 2
                                    

Cad. Totul se face negru. Nu mai simt absolut nimic. Pfff .... Am scapat de viața asta cruda..

Din perspectiva lui Harry

Cand am vazut-o prabusita la pamant lacrimile au dat navala peste mine. Fug spre ea si o iau in brate.
-Alison, nu! Te rog . Nu ma parasi! Nu imi face asta!spun
Incep sa plang mai tare. Nenorocita! O omor cu mana mea. Ma ridic si o vad speriata. Ma indrept spre ea. Ridica pistolul si vrea sa traga dar ii smulg pistolul din mana si il indrept spre ea.
-Nu! Harry gandestete la Alison. Gandestete ce o sa zica ca i-ai omorat jegul de mama. Nu esti ca ea. O sa mergem la spital si o s-o salvam.incearca Elena sa spuna pentru ca toti am inceput sa plangem
Ii dau o palma zdravana mamei lui Alison si ii iau telefonul. Sun la ambulantă si au spus ca ajung in 10 minute. In 10 minute poate murii.
-Fi atentă jegule! Daca nu ma ajuți o sa te denunt la politie!tip la ea
Ceilalti se uita la mine , iar eu le fac niste semne pe care doar Florina le intelege. Le spune tuturor la ureche iar toti dau din cap afirmativ.
-Ma vei ajuta sa o tin in viata altfel cred ca vei putrezi in puscarie.spun
Se îndreaptă spre ingerul meu si incepe sa opreasca sangerarea.
-Aveti o trusa de prim ajutor?intreaba
-Da. Este in cort.ii spun si fuge acolo
Se intoarce cu ea si ii rupe bluza frumoasei mele. Este doar intr-un sutien acum. Niall a scapat mancarea din gura cand a vazut-o
-Draga Horan, daca te am uiti la ea o sa te pun sa o ajuti pe mama ei . Asta este valabil pentru toti inafara de Elena.spun raspicat
-Cee? De ce?intreaba Liam
-Pentru ca este fata!spun si ma uit urat la el
Mama lui Alison ii scoate glontul si il pune intr-o batista in geanta ei. O coase si o bandajeaza .
-Gata. Acum pot pleca?intreaba
-Nu. Vei sta si te vei da drept o mama iubitoare in fata tuturor.spun
-Nu!spune
-Bine , dar sa sti ca nu o sa te vizitam in inchisoare..spun
-Offf bine!spune

..................

După cele 10 minute care au fost de fapt 12 minute si 35 de secunde a ajuns si ambulanta. O ia si ne spune sa intram si restul asteapta masina tatalui lui Alison. O conecteaza la aparate. O resusciteaza si nimic. O injecteaza  cu Adrenalina si ii face masaj cardiac. Aparatele au inceput sa tiue iar noi am ajuns la spital. O scoate repede si o duce in operatie. Alta operatie? Doamne cum o fi rezistat micuta la prima? Este puternica.
-Harry!tipa Elena la mine
O privesc in ochi si ii vad tristetea din ochii ei. Ne asezam pe niste scaune si asteptam



Dupa 5 ore iese doctorul la noi. Se indreapta spre noi si ne ridicam.
-Andreea....nu a rezistat. Imi pare rau, doar printr-o minune s-ar putea trezi. Va puteti lua ramas bun pe rand.spune si pleca

A...a m..mu...murit. Dupa ce ma iertase ,ma ranit. Stia! Stia ca asta o sa se intample. Nu pot sa cred! Cad jos si incep sa plang in hohote. Va dati seama? Faimosul Harry Styles plange pentru o fata normala. Dar ce tot spun eu aici? Nu este o fata normală! Este cea mai minunata fata, persoana pe care o cunosc. Le-am spus celorlalți ca eu intru ultimul. De ce? Pentru a putea sa ma linistesc. Tatal lui Alison este si el la fel de distrus. Sora ei nu stie nimic. Dupa o ora de plans am decis ca trebuie sa fiu barbat si sa merg la ea. Intru la ea si o vad. Imi vad iubita adormita pe patul de spital. Nu cred ca este moarta. Nu vreau sa cred asta. Ma apropii de ea. O mangai pe obraz , dar este rece. Ii iau mana intr.a mea si incep sa plang.
-Nu Alison. Nu iti dau voie sa ma parasesti! Intoarcete la mine. La noi toti. Hai sa ne împăcam. Sa ne casatorim si sa avem niste copii minunati. Sa imbatranim amandoi. Sa avem nopți de neuitata. Nu ma parasi. Iti promit ca daca te intorci nu te voi mai rani niciodata. Daca ti se intampla ceva eu nu voi mai iubi niciodată.. Te iubesc Alison.spun si o sarut pe frunte.


Cum este? Credeti ca Alison o sa moara? Sau mai bine zis vreti sa moara? Va pupacesc 😘😘😘

Un vis împlinit (One Direction  )-Volumul I | IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum