bir; lay vs. kai

22 4 2
                                    

15 günlük bir EXO-L olduğumu söyleyerek başlamak istiyorum bu yazıma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

15 günlük bir EXO-L olduğumu söyleyerek başlamak istiyorum bu yazıma. Daha 15 gün önce tanıdım grubu ve bir konu dikkatimi çekti, hemen yazmak istedim bu konu ile ilgili. Daha yeni EXO-L olduğum için yazım daha tarafsız olur.

Bahsetmek istediğim konu, Lay.

İlk parmak basacağım nokta ise, Kai ve Lay.

Kai, K'in ana dansçısı bensem M'in ana dansçısı da Lay diyor her fırsatta ve gördüğüm kadarıyla çok saygı duyuyor ona fakat hayranlar? Kesinlikle duymuyor.

Sürekli, her fırsatta ikisini karşılaştırıyorlar. Bir sürü yarışma düzenliyor, etkinlik yapıyorlar.

Kai videolarda daha ön planda tutulduğu içinde hep önde olan o oluyor. Oysa ki Lay'in dans edebilmek için ne kadar çabaladığını görmeniz gereken asıl bizler, EXO-L'leriz.

İki yıl boyunca vücuduna ağırlık bağlayarak dans ettiğini biliyor olmalısınız. Bu yüzden belini incittiğini ve sürekli dikkat etmesi gerektiğini biliyor olmalısınız.

Belli bir kesim var ki onu küçümsüyor ve bu beni gerçekten aşırı sinirlendiriyor.

Grupta kalan tek Çinli o. Kliplerde geri planda, şarkılarda bir iki cümle ancak söyleyebiliyor. Bunda grup üyelerinin değil, SM'in suçu olduğunu düşünüyorum. Sen 3 Çinli üyeni üst üste kaybetmişsin, neden kalan son üyene de diğerleri kadar önem vermiyorsun?

Lay'in gerçekten çok temiz kalpli olduğunu düşünüyorum ve bunları düşünüp ne kadar üzüldüğünü tahmin edebiliyorum.

Ve bir dergi çekimi yapılmıştı her üyeyle. Hepsi dergi kapaklarında yer almıştı. O dergilerde en az Lay'in dergisi satılmış.

Keşke Türkiye'de olsaydı dergiler, bir sürü alırdım. Neden bilmiyorum ama o bana çok masum geliyor ve onu üzebilecek her şeye karşı ister istemez gard alıyorum.

Kliplerde daha çok görmek istiyorum onu. Daha çok sesini duymak istiyorum. Kai&Lay karşılaştırılması yapılmasını istemiyorum; onlar çok iyi iki dostlar ve bu durum onları üzmekten başka ne çareye yarar?

Lütfen hayranlar onu biraz daha sevsin. Instagram'da da takipçi sayısı en az onun. Bilmiyorum ya, beni üzüyor bunlar...

Belki hiç benim baktığım gibi bakmamıştınız olaya, belki de aynı benim gibi düşünüyordunuz; lütfen görüşlerinizi bana yazın ve bunları konuşalım. Belki de yanlış düşünceler içinde olan benimdir.

EXO-M + EXO-K + EXO-L = Biz biriz!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EXO İle İlgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin