Samet Minecraft Dünyasında

772 18 13
                                    

Samet herzamanki gibi bilgisayarını açtı fakat tüm oyunları bitirmişti yeni bir oyunda yeni bir maceraya atılmak istiyordu bir ara faceye girdi arkadaşı efe ona mesaj atıyordu mesajda şöyle yazıyordu " Samet yeni bir oyun buldum oyun müthiş birşey hemen oynamalıyız" Samette ona şöyle bir cevap verdi "Tmm efe hemen indiriyorum..." Böylece Samet oyunu indirdi ve kurdu oyunu açtı efe oyuna girmişti bu oyun hayatta kalma oyunuydu maden toplayıp yapılar kuruluyordu oyunun yardımcı videolarını izledikten sonra oyun ile ilgili bilgi edinen Samet bir an önce ağaç kesmeye başladı Efe'de ağaç topluyordu ikiside bayağa ağaç kestikten sonra onları tahtaya çevirdiler şimdi ev için uygun bir arazi bulmak kalmıştı ama aynı zamanda hava kararıyordu akşam olmuştu canavarlar ortaya çıkmıştı zombi,kripır,örümcek,iskelet vb şeyler  Samet ve Efe zor durumdalardı sabaha kadar savaştılar sabah bir arazi bulup evlerini yapmaya başladılar evlerinin bitmesine az kalmıştı faka bir eksikleri vardı camlar cam yapmak için malzeme toplamaya başladılar malzemeler kum,kömür ve ocaktı Efe kum topladı Samet ise kırık taş ve kömür topladı hemen eve gittiler ve Samet kırk taştan ocak yaptı sonra Efe'nin topladığı kumları yakarak cam yaptılar hemen evin camlarını taktılar ve sabah olmasını beklediler sabah olunca maden ve yün topladılar yatak yaptılar karınları acıkmıştı hemen yakındaki inekleri avladılar etlerini pişirdiler ve yediler ve İkiside oyunu kapattı ikiside birdaha oynamak için sabırsızlanıyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Samet Minecraft DünyasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin