Tanpa disangka lagi , jess telah melanggar seseorang. Individu itu adalah...V = opocot *terkejut*
Jessica = ahh~mianhae mianhae mianhae*tunduk*
Jiyeon = Wuishhh (*¯︶¯*)
Tiffany = unnie jess (*¯︶¯*)
Hani = Sweet (*¯︶¯*)
Arin = Love is begin (*¯︶¯*)
Suzy = *blurr*
Yoona = aipp jess (*¯︶¯*)
Jessica = Jihyo~ahhh !!!*muka merah*
V = Aduhh berdesing telinga v *tutup telinga*
Jihyo = Wae mama jess (*¯︶¯*)
Jessica = Dia ni memag nak kena !!!
Jihyo = heee (*¯︶¯*)
Baru sahaja jess ingin mengejar hyo , Cikgu kim telah memasuki class mereka. Semua kulang kabut mencari tempat duduk masing².
Cikgu Kim = Baik lah , kita akan pergi ke dewan gelangang vampower . Cikgu nak kamu bersedia dan semangat hari ni okey !!
Class = Nae !!!
Mereka semua bergegas pergi ke dewan gelanggang vampower. Masing² telah bersedia menunggu arahan dari cikgu kim.
Cikgu Kim = Hari ni , cikgu nak kamu semua berlawan dengan jason.
Jason = Saya?? tapi knapa?? sya mana ada kuasa macam diorg.
Cikgu kim = memang awak takde kuasa , tapi awak ada kapak right?
Jason = Nae , so saya boleh berlawan menggunakan kapak?
Cikgu kim = Yup
Jason = huh
Yoona = ciss
Cikgu kim = Cikgu nak Suzy mula dulu.
Suzy =Naega??
Cikgu Kim = Nae , palli !!
Suzy = But , waeyo suzy T^T
Hani = Fighting suzy unnie.!!!
V = Ommo !! Seramnya *peluk kook*
Jungkook = Haishh si alien ni.
Joongki & Chanyeol = Fighting suzy !!
Suzy = n..nae..
Jihyo = Guna kuasa suzy sebaik mungkin !!!
Suzy dan jason telah pon memasuki gelanggang vampower. Kedua²nya telah bersedia untuk berlawan. Cikgu Kim telah memberi isyarat mula pertarungan , maka jason pon mula mengangkat kapaknya yang agak berat dan berlari menuju ke suzy. Ketika itu suzy kelihatan gelisah , dia tidak tahu nak memulakan langkah kuasanya . Jason semangkin hampir dengan dirinya dan....
Tik Tok Tik Tok Tik Tok
Langkah jason terhenti betul² dihadapanya dengan kapak yang mahu membelah kepala suzy dari atas. Yup , kuasa suzy adalah memberhentikan sesuatu objek. Candy Girlz berasa lega melihat suzy dapat menggunakan kuasanya pada masa yang tepat. Hampir sahaja jihyo mahu pengsan ketika jason meluru ke suzy tadi . Nasib ada jessica yang cuba menenangkan jihyo . Tetapi ada seorang yang telah pengsan sebelom jihyo , siapakah orang itu?? siapa lagi kalau bukan V. Joongki mula mengibas² muka V . Suzy mula terduduk digelanggang itu. Yoona terus meluru masuk ke dalam gelanggang untuk menarik suzy keluar dari situasi itu.
Cikgu Kim = Good suzy , kuasa kamu hebat
Suzy = N..nae.gomawo.
Cikgu Kim menghapuskan kuasa suzy pada badan jason. Jason terjatuh di gelanggan itu.
Jason = aikkk *blurr*
Cikgu Kim = Next , Jihyo.
Jihyo = Waeyo jihyo plak??
Cikgu Kim = Xde bantahan. Cikgu tahu kamu yang paling lemah antara sume member kamu. Jadi , cikgu nak kamu hapuskan kelemahan itu. Tunjukkan kuasa kamu.
Jessica = Dia tak lemah lah !!!
Joongki = Hyo jangan amek hati apa yang cikgu ckp tu . Fighting hyo !!!
Jungkook = Hyo fighting !!! *melompat*
Jihyo = Hmm nae .
Jason dengan senyuman sinisnya memandang jihyo yang sdg memasuki gelanggang dengan berhati². Jihyo mula berasa cemas , takut , gelisah dan mcm² lagi aura yang memasuki badannya. Berpeluh dia dibuatnya , entah kenapa dia berasa takut dengan kapak jason saat itu. Fuh ~ Rasa longgar skru lutut aje. Jihyo memandang membernya yang sedang memberi sokongan. Jihyo cuba menahan air mata , entah kenapa dia berasa mahu menangis ketika itu. Tanpa sedar , cikgu kim telah memberi isyarat kepada jason untuk menyerang jihyo. Jihyo yang masih mengelamun memandang membernya tidak sedar akan kehadiran jason yang berlari menghampirinya.
Joongki = Hyo !!!!!!!
Yoona = Hyo mula cepat !!!
Jiyeon = ottokhae
Jihyo = Yahhhh !! hyo tak dpt bergerak lah !!!
Tiffany = Bwo???
Suzy =Aikkk suzy tak bukak kuasa suzy eh.
Yoona = Cikgu kim !!! tolong hentikan semua ni !!
Cikgu Kim = Cikgu tak boleh nak hentikan , maaf .
Jihyo = Mati lah hyo kat babak ni T^T
Joongki = *cemas*
Chanyeol = Yahh !!! korang buat lah sesuatu !!!
~Bersambung~
(#)Don't Copy ̄︿ ̄
YOU ARE READING
(c)Vampire Love HighSchool [Candy Girlz]
VampireJoongki menggunakan kuasa tembusnya untuk memembusi dinding di belakangnya daripada di tindih oleh tiffany. Eunji mula mengangkat pedang dan bergerak ke arah jantung jihyo. [Slow Motion] Bukkkkkk. Darah mula mengalir , jihyo yang menutup mata tadi...