Let the games beggin!!!

8 0 2
                                    

"Na alle omkosten voor de arena wouden de inwoners van Panem niet nog meer geld aan de interviews en de kleding besteden dus een dag na de score 's zijn gegeven staan de tributen in de arena, ik ben jullie comentator Peeta Mellark!
En we horen de stem aan de hoorn des overvloeds aftellen ondertussen bekijken wij de arena: de oppervlakte bij de hoorn is...deze arena is... District 12 met een krachtveld omheen??!!WAT?!DAT MAG NIET!! "Peeta gaat het meteen aan Katnis melden en ondertussen neemt Gale het comentaargeven over. "Wel beste mensen het is hier met Gale en we zien hier district 12! Bij de hoorn liggen alleen wapens zou deze arena ook eten en drinken verbergen?of moeten de tributen elkaar gewoon zo snel mogelijk afmaken zodat ze niet ondervoed raken?"En de klok telt af:9,8,7,6,5,4,3,2,1.... En daar loopt hij Kenan hij loopt springt op de hoorn en roept naar Rania die een speer in haar hand heeft:"toe dan je hoeft hem alleen maar door mijn hoofd te boren vermoord me!",maar voor Rania haar speer maar kan opheffen gooit Pete een mes in haar rug...Het eerste kanonschot luid.Maar het is niet Rania,het is Romya. Ze dacht dat Rania dood was en stapte op Rania en Rania stak haar speer in Romya haar buik. Pete komt op Kenan af en zegt:"Kom alsjeblieft naar beneden.Ik wil met je samenwerken samen met jou en je zus." Trixie komt naast Pete staan en Kenan komt af de hoorn,samen gaan ze in een platgebrand huis zitten. Even ter informatie: district 12 is tijdens de revolutie platgebrand door het capitool. Pete , Trixie en Kenan zitten te luisteren naar de kanonschoten:4 tributen zijn gesneuveld: Romya,Rania,Tristan en Clarck.Nog 8 tributen over, Gale heeft gelijk er is inderdaad geen eten en de tributen moeten elkaar inderdaad zo snel mogelijk afmaken om niet ondervoed te raken,daarom waren er de helft minder tributen!
"De kansen zijn in mijn voordeel want ik leef nog!De kansen zijn in mijn voordeel want ik leef nog!De kansen zijn in mijn voordeel want ik leef nog!..."Debora staat midden in de hoorn te huppelen ze doet een vreugde dansje en zingt dat ze het tot in Tokyo kunnen horen :"De kansen zijn in mijn voordeel want ik leef nog!" "Dat kind is of gek of seniel", zegt Kenan."Ik vrees allebei" , zegt Pete.Verder schenken ze er niet veel aandacht zan en kijken welke wapens ze allemaal hebben: twee bijlen een pijl en boog en lucifer, tot ze een kanonschot horen: Debora zit op haar hurken en scheurt iets wat op een lichaam  lijkt open! Pete kijkt rond zich en fluisterd:"Trixie niet gillen envooral rustig blijven anders gaan we er aan..."Trixie knikt en fluisterd terug:"Ok maar wat is er nu?" Pete fluisterd weer terug:"Ik denk dat Debora stil naar hier is gekomen en Kenan mee heeft genomen"Trixie legt haar hand voor haar mond om niet te gillen,ze kijken allebei rond zich en zien Kenan nergens.

Hunger games of the CapitoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu