3. A new day

901 31 0
                                    

~Dimineata~

Este ora 7.Razele soarelui m-au facut sa ma trezesc. Ma ridic de pe pat si merg in bucatarie. Deschid televizorul (cel din bucatarie) si dau pe muzica. . .

E: Mamaaaaa! Tataaaaaa!

Nu raspunde nimeni. . . Sunt singura acasa. Deschid frigiderul si imi fac un Sandwich. Azi am premierea, la ora 9:30.

~Dupa 10 minute~

Ma imbrac intr-o rochie alba, cu modele florale. Ma spal si ies pe usa. In fata blocului ma intalnesc cu Kim si Kevin. Ne continuam drumul pana la liceu.

Kim: Ce mai faci?

Eu: Bine, tu?

Kim: Bine.

Kevin: Ce facem dupa premiere?

Kim: Eu si Katty ne gandeam sa mergem la mall, sa mancam la McDonald's si sa ne uitam la un film. :3

Kevin: OK. . . ( zambea).

~La scoala~

Directoarea: Katty, Kevin, Kim voi 3 ati avut note foarte mari fata de ceilalti colegi ai vostri care nu s-au straduit la fel de mult ca voi! Treceti clasa.

Eu& Kim & Kevin: Multumim!

Directoarea: Chelsey, ai reusit sa treci clasa.

Chelsey: Daaa!

~Mai tarziu, la mall~

Eu: Ce va comandati? Eu imi iau o portie de cartofi prajiti, un McPuisor si un Sprite.

Kim: La fel.

Kevin: La fel. (zambea)

Eu: Revin.

X: Ce doriti?

Eu: Trei portii de cartofi prajiti, 3 McPuisori si 3 Sprite.

X: Imediat.

~Dupa cateva minute, la masa~

Kevin: Si. . . La cel film ne uitam?

Kim: Dar voi ce film vreti?

Kevin & Katty: Believe 3D.

Kim: Si eu vreau sa-l vad, dar trebuie sa mai asteptam pana pe 25 decembrie. . . Ce ziceti de ,,Carrie''?

Kevin & Katty: OK.

~Dupa film~

Eu: Este deja 14:00? Nu cred. Eu ma duc acasa. Ne vedem mai tarziu.

Kim&Kevin: OK.

~Acasa~

Mama: Katty, cum a fost la liceu?

Eu: A fost OK. Am trecut clasa.

Mama: Katty, tata tau va veni peste 3 zile inapoi acasa. Eu trebuie sa plec din tara, asa ca te las singura. Doar stii ca bunica sta deasupra, asa ca poti merge la ea daca ai probleme.

Eu: Ok. Ma duc sa-l sun pe tata.

Mama: Bine. Eu sunt in bucatarie, daca ma cauti.

E: Ok.

Am format numarul si l-am sunat.

T: Alo?

E: Alo? Tati, ce mai faci?

T: Bine. Ma intorc peste 3 zile. Mai am de facut ceva cu Justin si vin.

E: Tata, ar exista sanse ca eu sa-l intalnesc pe Justin, in persoana?

T: Desigur, draga mea. Dar acum are multa treaba. O sa ti-l prezint intr-o zi in care e liber.

E: Tati, dar Kim si Kevin il pot cunoaste si ei? Te rog, sunt cei mai buni prieteni ai mei si acesta este visul lor.

T: Ok. Te iubesc! Paaa!

E: Paaaa.

*beep*

M: Draga mea Katty, am uitat sa-ti zic ceva. . .

My dreams have come true (TERMINATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum