Info

119 6 1
                                    

Ja, som sagt tänkte jag göra en cover bok med omslag som ni kan få.
Jag kan tex lägga upp såhär

Sen kanske någon gillar det och vill ha detta som omslag till en av sina böcker (gjorde ett slarvigt omslag nu)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sen kanske någon gillar det och vill ha detta som omslag till en av sina böcker (gjorde ett slarvigt omslag nu). Så kommenterar den personen kanske "jag vill ha omslaget men det ska stå krokodilen som titel och mitt wattpad namn och typsnittet ska vara tjockt" så får den människan det omslaget inom kort och det kommer jag lägga upp i denna bok (alltså det slutgiltiga omslaget som du kommer få) sedan kan ni också beställa egna omslag. Då måste ni förklara vilken bild/bilder du vill ha, titel, författarnamn, typsnitt (du får välja helt själv), filter/färger/toner och "citat" om du ska ha nåt. Ni behöver bara skriva det som du vill ha tex "bild på HP, ska stå Harry som titel och mitt författarnamn". Ni kan kommentera på den här delen om ni vill ha något eget. Sen kommer jag inom kort visa några omslag som jag gjort som ni får beställa med valfria ändringar förutom bilden/bilderna.
REGLER.
1. Du måste använda omslaget i minst en vecka.
2. Du måste under tiden du använder omslaget ge cred i tex beskrivningen eller i en av delarna på din bok.
Men i vissa delar kommer jag göra helt spontant ett omslag till en viss person och en viss bok och då behöver den personen välja själv om den vill använda omslaget och ge cred. Är det något mer ni undrar eller inte förstod så kommentera så svarar jag.
Byye📚
///Lina💗

Book covers Where stories live. Discover now