12 July (Oneshot)

135 12 16
                                    

Annyeong, readers! First of all, saengil chukkae to Soda unnie today aka SuamikuEncikGulaSuga. Huehuehue. Unnie, ni present sy utk unnie. Hehehe, mian xsbrpe? :3 Happy turn to 19~ Readers lain pn blh bce gak ff ni. Enjoy!

Start!

" Wehee! Happynya! Tomorrow is the day! Aku harap ramailah yang bagi hadiah kat aku macam kereta ke, album Young Forever ke, lolol. " kata seorang gadis yang berumur 19 tahun tapi tak officially lagi ye.

" Tak sabar nak jumpa chingu kesayangan ku nanti! Mesti dia bagi hadiah yang gempak untuk aku esok! " kata gadis itu dengan excitednya.

" Tak jumpa dia sehari macam dah beralaf tak jumpa. Rindu nak tengok muka dia yang swag tu. " kata gadis itu lagi.

[ Skip ]

" Ha, tu pun dia! " kata gadis itu sambil berjalan ke arah seorang lelaki.

" Oh, tidur kau ya. " kata gadis itu apabila mendapati lelaki itu sedang nyenyak tidur.

" Takpe-takpe. Siap kau. " kata gadis itu sambil tersenyum sinis.

1...,

2...,

3!

" WEH! ADA KUMAMONLAH KAT SINI! " jerit gadis itu.

" Ha? KUMAMON?! KUMAMON?! MANA-MANA?! " kata lelaki itu sambil matanya melilau melihat sekeliling untuk mencari Kumamon yang disayanginya.

Gadis itu ketawa terbahak-bahak.

" SODA! " marah lelaki itu.

" Alah, rileklslah Suga. Aku main-main je. Why so serious? " kata gadis itu aka Soda.

" Hem, yelah. Lain kali jangan buat lagi, kalau tak..., " kata lelaki itu aka Suga tanpa menghabiskan ayatnya.

" Kalau tak apa? " soal Soda pelik.

" Kalau tak..., "

" Kau jangan nak buat suspen sangat boleh tak? Aku tak sukalah suspen-suspen ni. "

" Kau betul-betul nak tau? "

" Kalau aku tak nak tau, dah lama aku blah dari sini. "

" Okey. Kalau kau buat sekali lagi macam tadi, aku akan... kiss kau. " kata Suga sambil tersenyum sinis.

" Eee... byuntaenya kawan aku sorang ni. Eh, mana members kau yang lain? Membuta lagi? " tanya Soda.

" Alah, macam kau tak kenal diaorang. Membuta je tau. " kata Suga.

" He'eleh. Cakap kat orang. Dia pun sama. Asyik-asyik buat projek tahi mata je tau. "

" Hehehe. "

" Eh, jom ikut aku. " ajak Suga.

" Pergi mana? "

" Ikut ajelah. Khajja! " kata Suga lalu menarik tangan Soda ke sesuatu tempat.

[ Taman ]

" Asal bawa aku ke sini? " soal Soda lalu melabuhkan punggungnya di atas sebuah bangku yang telah disediakan di taman itu.

" Saje, nak ambik angin. " kata Suga lalu mengambil tempat di sebelah Soda.

" Hem, Suga? " panggil Soda.

" Apa? "

" Kau tau tak esok hari apa? " tanya Soda sambil mengangkat keningnya sebelah.

12 July 》Suga (Oneshot)Where stories live. Discover now