Isnin- 7:15 a.m.
Aku mencapai kasut converse ku dan memakainya. Aku mengucup pipi orang tua ku lalu melangkah menuju ke sekolah.
"Jaera-shii!!" Yup. Tu lah nama aku.
"Yo! Wassup sis!" Sahut ku. Kami membuat tag line kami. Clap! Debush! Prak! Pruk! Pop! Preak! Kebaboom!
"Wey MinHa. Pal tersengih-sengih macam kerang terlebih wangi" MinHa is ma bestie you know?
"Ko ingat x sunbae yg aku cerita kat kau haritu?"
"Ha. Kenapa?"
"Dia en.. Dah clash ngan Chaeun. Ala Chaeun Yang gedik tu. Boleh aku masuk line.. Auw auw"
"Erk. Tu je ke? BTW si Jemeng tu bukan hensem pon. Mata dah lah sepet. Pendek. Bodoh pulak tu. Lurus. Bendul pulak tu ."
"Sampai hati ejek kerash aku. BTW mama dia Jimin bukan Jemeng. J.I.M.I.N Park JiMin"
Dorang bual bual bual sampai sekolah.
******-******-******
Isnin - 7:25 a.m - Locker
Aku berjalan ke arah locker aku. Terdapat sticky note ditampal kat locker aku. Budak mana x der keja ni? Aku membaca ayat Yang tertulis di situ.
- If I can arrange the alphabet, I will put 'U' and 'I' together and throw away the others honey
+8?8/
Euwwww.... Water park? Apekah? Kod ape ni? +8?8/ ?
Baik aku cepat. 7:28 a.m. dah awok. Nanti Cikgu Momok maroh. Why aku panggil dia momok? Ko tengok ah mekap dia. Lipstick merah nyala. Blusher seinci. Huduh Gila vavi.
Macam ni lah dia uols
******-******-******
RECESS
Aku berjalan ke arah locker aku. MinHa pergi kantin dulu. Aku masukkan buku aku ke dalam locker. Yelah x kan nak masuk lubang jamban en.
Aku menutup kembali pintu locker aku. Baru aku perasan Ada lagi sticky note . Aku pon baca lah. X kan nk buang pulak. Penat orang tu tulis.
- did you put sugars on your face? Coz your face look sweet to me.
+8?8/
Ai x letak gula. Ai pakai beauty kaseh. Lol. Manis sangatkah? >o<
P. E. R. A. S. A. N.
Yakssss
Tbc
Lol x best pon.
Eng beghoken.
Vote pliss.
Comment sekali.
Cerita ni best ke?
Kalau ade 5 orang komen.
Patik teruskan.
YOU ARE READING
Sweet Talker
Romance" if I can arrange the alphabet, I will put 'u' and 'i' together and throw away the others " "--euww..." Maap kan English patik yg beghoken (*>.<*)