İlk adım

10 0 2
                                    

Oradan öylece uzaklaştım. Yeni arkadaşlar edinmeliydim. Kendime en yakınını seçmeliydim. İşte ! Onu görmüştüm. Kenarda yanlızdı. Ağlıyordu. Yanına gittim. Biraz konuştuk , sanırım en iyi arkadaş olma yolundayız !
BİR AY SONRA
Yeni okuluma alışmaya başlıyorum. En iyi arkadaş edindim ve ona herşeyi anlatıyorum. Bana bu konuda akıl verdi. Onunla konuşmam gerektiğini söyledi ama ben utanıyorum. Sanırım ben de ona karşı birşeyler hissetmeye başlıyorum ...
Sonunda cesaretimi topladım ve onunla konuşmaya gittim. Bana baktı ve güldü. Ona sarıldım. Acı çekiyordum. Taşınmamız bana büyük zorluklar katmıştı. Ona sarılmak çok güzel gelmişti. Bana herşey geçecek dedi. Kendimi daha güzel hissediyordum. Daha sonra gözlerimin içine baktı ve bana bir kere daha seni seviyorum dedi. Gülümsemeye başlamıştım nedenini bilmeden. Sanırım bende ona aşıktım. Dizlerinin üzerine yavaşça çöktü ve benimle çıkarmısın dedi. O kadar mutlu olmuştum ki bir evlilik teklifi gibi evet diye bağırdım. Sesim tüm koridorda yankılanmış, herkes bana bakmıştı. Ama onun için değmişti. Onu görmelisiniz. Masmavi gözleri, kumral saçları var ama en değerli özelliği gülüşüdür. O güldüğünde kalbimin derinliklerindeki kapkaranlık dünya bembeyaz oluyor. Onu anlatamam ama onu sevebilirim. Hemde tüm kalbimle ...

İlk Görüşte Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin