״אהווווווו״
התעוררתי...... מבוהלת וקפואה מהקור..... (הא?) זאת הזריחה עכשיו!?!?!?!?.....
ראיתי את אור הזריחה מציץ מפתח המערה (כנראה הייתי במערה) צבעי הזריחה היו כל כך יפים (ומתאימים לסצנת נשיקה-אומרת לעצמי....) אדום ורדרד כזה.... כמו מרשמלו והכתום משתלב באמצע ״האא.... זה כזה יפה.....״ אמרתי בקול רם (שוכחת מכל סכנה ופגע ויוצאת לבחוץ).... כזה מושלם -כל היער היה עכשיו בצבעים האלה...
פתאום משהו רטוב נגע בגבי....
ואז ראיתי שאין לי בכלל בגדים חוץ מחזייה ותחתון!!!!!!! ״אומייגודדדדדד!!!!!!! הולישיטטטטטטט!!!!!״ צועקת בבהלה עד שקבוצת ציפורים עפה מכמה צמרות עצים גבוהים......
הייתי על הר גבוה אז לא יכולתי לברוח כי יש לי פחד גבהים!!!
שוב נגע בי המשהו הרטוב הזה!!
הסתובבתי.....------ ״אהההההההה״ ״זאבבבבבבבב״!!!!!!!!!!!!!
״ששששששש..... שקט שקט....את עוד תעירי את כל הלהקה!!״ (״מהההה ה.... ה.... הזאבבבבב מדבררררררר!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? אוייי שיט לא לא לא לא לא לאאאאאא הוא לא כרגע דיבר אני סתם מדמיינתתתת לאאאא אני סתם משוגעתתת לא לא לאאאא״) ״חה חה חה חה חה חה חה״ הזאב צחק!?
״אוי ליייי אני אמרתי את זה בקול רםםםםם נווו באמתתתתתת יופי גן-נר ...יופי יש לך יותר מביך!!!!????״
המפפפפפפ.... ניסיתי להירגע..... - לא הלךךךךך
״את .... אמממ צריכה בגדים....?״ אמר (אתם יודעים מי😒).......
(אהההההההה כןןןן הלוווו כיאילו אתה בכוונה שאלת!?!?!?!? כדי לציין שהחזה שלי יוצא עוד שנייה מהחזייה כמו שכולם אומרים כשאני שמה בגד ים!?!?!?)
(אוךךך יופיייי.... מה אני אמורה לומר לו....!?!?)
״ אמממ כן.....״ שמעתי את עצמי אומרת .....
״אוקי בואי אחריי״ והוא החל לפנות לשביל שמוביל למטה -רגע למטה......!?!?!? יש לי פחד גבהים!!! לא לא לא אני לא יורדת לא משנה מה!!!!!- עמדתי במקום.....
״אויש נו אל תפחדי ממני... אני לא נושך״.... הוא דיי הפנה את פניו למטה לאדמה (הנראה -משקר!-)
זה לא זה......( ״זה לא רק זה שאני מפחדת ממך או מזאבים בכלל.... זה .... זה שיש לי פחד גבהים.....״) ״אוי נוו שוב אמרתי את זה בקול רם...!?״ שאלתי במבוכה......
״כן.... אבל זה בסדר.... בואי איתי, יהיה בסדר ,תסמכי עליי....״ אמר והרכין אליי את ראשו ( כנראה רצה שאני יעלה על גבו ....)
״רגע..... אתה יכול לחזור על המילים האחרונות שלך שהיו במשפט....!?״ שאלתי ובעודי מפענחת את המשפט ומאיפה שמעתי אותו....
״אממ -בואי איתי, יהיה בסדר,תסמכי עליי...? את זה...?.....״ שאל והזיז את ראשו חצי סיבוב כלא מבין.....
״האאאאא!!!!!!----- סם......!?!?!?!?!?״ שאלתי בפליאה.....
״אההההה...... ״
הייתה שתיקה קצרה של מבוכה .....😓
״איך...איך..... איך גילית ....!?!?!?״ שאל.
״אני זוכרת עכשיו!!!! הכל - הפגיעה באוטובוס ,הריצה, הצרחה שלי ..... ואתה מחזיק בי,חזק ...... ואמרת את המשפט הזה....-׳ בואי איתי.... יהיה בסדר... תסמכי עליי.....׳
רצתי איתך אל תוך היער... ואז צ׳יטה או נמר ענקי קפץ עליי..... ונתקלתי באחד העצים שהיו לידינו ואז הוא נטפל אליי .... הוא נשך אותי בגב... שרט.... הכאיב ואז .... ואז... משהו אחר נגע בי... וזה... אוף אני לא זוכרת מה זה היה....."
הסתכלתי בפחד ומבוכה אליו ....
״זה הייתי אני.... גן נר, אני מאוד מצטער.... על מה שקרה לך....אני כל כך מצטער ״..... הוא הרכין את הראש שלו על כתפי ....
״על מה אתה מצטער....״ שאלתי בגמגום מפוחד......
״ על זה שהיית צריכה לברוח ,על זה שנפגעת בראש ובגב אווייי זה נראה נורא ... (הוא התרחק) אני מצטער שהיית צריכה להרגיש את הסיטואציה הזאת.... אני מאוד מצטער..... אני ... אני לא יודע אם זה אפשרי לסלוח לי .... כי אני הייתי האשם בכל זה .רציתי להביא אותך ללהקה שלי... למקום שבו אנחנו מתחלפים... שם בטוח מכל סכנה.......
אז חשבתי להביא אותך לשם שם את תהיי בטוחה מכל פגע של הפומות..... אני מצטער...(הוא התחיל לרכון על האדמה כמו גור כלבים עצוב שכועסים עליו....) אני רציתי לומר לך שאני איש זאב כשנגיע לשם אבל זה היה מאוחר מדיי ועל זה אני גם מצטער ......״
״וואו איזה נאום יפה!״ (מחיתי דמעה....) ״אני מאוד מבינה .... וסולחת....
וגם... כשזה אתה... סם... - החבר הכי טוב שלי....אני יותר מרגישה בטוחה ... איתך... ״ אמרתי בחום
״אההההההה..... אוי וייי אם זה אתה סםםםםם אתה רואה אותי עכשיו עם חזייה ותחתוןןן !!!!! 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😫😫😫😫😫😫😫😫😫😬😬😬😬😬 בוא בוא נצא כבר אני לא רוצה להיות כאןןןןןן!!!!!!״
הוא העלה אותי על גבו (כזה עוצמתי ... כזה חזק... כזה גדול....שומר... - פתאום הרגשתי שגופי מחבק אותו) עכשיו אני בטוחה...? מה יקרה אם ...
יצאנו ....
חברה.... מקווה שאתם נהנים!?!?
אם כן תודיעו לי בתגובות (ואפילו אם יש הערות )
אני אמשיך לא לדאוג!!
אוהבת אתכם (במיוחד את החברה הכי טובה שלי שהיא גם סופרת פה - navaedvi תעקבו אחריה היא מקסימה!!!!!)
נתראה בהמשך
YOU ARE READING
סודות
Werewolfהספר מספר על נערה ששמה גן -נר והיא בת 18 ולא יותר... שנאבדת ביער , ומאבדת הכרה מנפילה חזקה . היא הרגישה שמשהו נושך אותה... אך לא ידעה מה.... מתעוררת בתוך מערת זאבים ומוצאת את עצמה נפגשת עם זאב מוכר אך לא מוכר... היא מתחילה להתאהב בפעם הר...