When the darkness comes

497 3 0
                                    

Personaje:

Vrajitoarele : stephania si jocelyn 

Varcolaci: jack, moon ,lili

Vampirii: dark, zack, lisa

Ingerii: analisa, jessus, miranda 

Demonii: kim, jace, alex

When the darkness comes

Din perspectiva lui jocelyn

Ani, secole la rand vad cum raul pune stapanire pe lumea in care traiesc , desi multi ma considera o fata normala nu stiu secretul pe care eu il ascund , secretul care dainuie in mine ...mereu am vrut sa fac ceva , orice ca sa salvez vietile oamenilor care acum se afla in viata vesnica insa mereu mama mi-a spus ca inca nu este momentul , ca nu sunt pregatita , insa cand voi fi ..oare exista acel moment , sau doar asta e menirea mea , sa am puterea dar sa nu o pot folosi ...in fiecare dimineata cand soarele rasare simt cum sangele incepe sa-mi curga cu viteza prin venele mele ..nu stiu cum e lumea in oras, traiesc de cand ma stiu intr-o padure de la marginea new york-ului , aici e liniste , e totul atata de pasnic , dar stiu ca inafara acestei bule perfecte pe care mama a facuto pentru mine, raul conduce ...sunt o vrajitoare ce are puterea de a face orice , de la nasterea unei flori , pana la salvarea unui om de la moartea vesnica , in fiecare zi ajut natura sa fie vie , asta ma face sa continui atunci cand simt ca nu mai pot ..as vrea sa fac contactul cu lumea din afara, sa vad daca chiar este atat de cruda si dura , insa oameni nu pot stii de existenta mea asta ar stabilea panica in randul lor, chiar daca am chipul unui om , puterile mele inca sunt greu de controlat , si traiesc cu gandul ca intr-o zi , va veni acel moment in care voi fi pregatita sa depasesc granitele si sa vad lumea asa cum este ea cu adevarat ...stiu ca exista multe creaturi in lume, vampiri, varcolaci, ingerii, demonii , ei sunt cei care vor sa controleze lumea, au infatisarea umana insa sufletul le este condus de ura sau de dragoste , ingerii mereu incearca sa restabileasca pacea , insa vampirii si demonii nu doresc asta , pana acum au sta pasnici si nu au intervenit in cursul vietii oamenilor , de cand lumea a luat nastere , creaturile magice o conduceau , pana cand a luat viata omul  , si totul se datoreaza unei vrajitorii , si aceea era bunica mea, care a dorit sa opreasca imortalitatea , ea credea ca orice lucru care se naste trebuie sa si moara , atunci a facut vraja ce a fost mai puternica chiar si decat ea , si-a pierdut viata facand asta insa a avut un fructul ce a luat amploare , de la un om , adica o femeie, a luat nastere altu , si asa a luat nastere specia umana , atunci creaturile nu mai conduceau lumea , trebuiau sa se ascunda, sa lupte pentru viata lor, pentru ca se pare ca oameni erau mai rai ca ei , aveam rautatea in suflet ..respingeau si nu intelegeau acele fiinte mistice ...de atunci a trebuit sa stam ascunsi , creaturile magice s-au retras in lumea lor ,insa au luat forma umana , si s-au rasfirat printre oameni , au trait alaturii de ei, si si-au infranat dorintele de razbunare ca sa nu porneasca un razboi, dar oare ce se va intampla ,cand o revolta va lua nastere si va duce la distrugerea lumii ce pana acum era perfecta ...

Vampirii

lisa- de ajuns,nu suport sa mai stau printre ei si sa vad cum ne controleaza lumea

dark- linistete , asta e viata noastra

lisa- nu mereu a fost asa

zack- are dreptate , cand noi eram pe pamant , conduceam lumea si totul era perfect pana cand acea vrajitoare a decis ca imortalitatea nu e benefica , si a adus pe lume un om

dark- da, de atunci totul s-a schimbat

zack- de ce noi, creaturile naturii trebuie sa stam ascunsi

When the darkness comesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum