Feelings.

65 2 1
                                    

A/N : Hey People. Bombaybesties here! Back With another update :)

Enjoy Reading!

Amber's P.O.V -

My Sleep Got Inturrupted As The Sun rays Hitted My Eyes. Disturbing My Sleep. I Snuggled Inside My Blanket More But Still I Couldn't Sleep.

After A Moment I Felt A Cold Breez Under The Blanket.

I Opened My Eyes and Pulled Off The Blanket A Bit To See Alex Sitting Besides Me.

I Sat Up Staright In My Bed Immediately.

He Smirked At Me Lightly.

" Still Getting Scared Of Me? " He Asked.

" Uh No. Its Just That I - I Got Surprise Seeing You All Of A Sudden. " I Managed To Answer.

" Okay. Hope You Had A Good Sleep. " He Said.

" Yeah. " I Muttered.

We Sat In Silence for A Moment. I Glanced At Alex Sneakily.

His Face Was White As Snow And His Water Blue Eyes Were Cold. He had no warmth on His Face.

It Was Lifeless.

Well , He Was Lifeless.

I Felt A Sharp Pain Emerging Inside Me As I Remembered The Time When He Was Alive And We Had Spent Time Togather.

He Used To Look So Way Better Then He Looked Now.

And The Worst Part Was That All This Happened To Him Just Because Of Me. I Was The Reason To All This.

" What Are You Staring At Amber? " Alex Asked.

I Snapped Out Of My Thoughts And Looked At Him.

" No Nothing. "  I Said.

" Fine. Get Freshen Up. " He Said As He Stood Up And Walked Towards the Door.

" Hey.. " I Stopped Him.

" Yeah? " He Asked.

" I'm Sorry Alex , You Didn't Reply Me Last Night To My Sorry. "  I Said.

" Its Fine. " He Said.

" Really? Is It Really Fine? " I Asked.

" Yeah It Is. Because You Didn't Kill Me. Your Parents Did. Just Because I Loved You." He Said.

" But You Also Killed My Dad. " I Said.

" Its Not That I Took My Revenge. It Was In His Destiny. He had Done A Sin By Killing Someone And There's Something We Call Karmas. It Gets Back To You Someday and Nobody Can Change It. Your Dad's Time Had Come And Thats Why He Died. " Alex Explained.

For Some Reason I Thought He Had A Point.

Karmas never leave Anyone.

Nobody Can Change Whats Destined.

And My Dad Had Already Done A Sin By Killing An Innocent.

" Yeah. " I Nodded.

" I Am Happy You Got My Point. " Alex Said.

" Yeah. " I Said.

" Now You Should Get Ready And Get Freshen Up As Well. " He Said.

Falling For A Dead Where stories live. Discover now