douăzeci și opt.

71 22 8
                                    

Final.

Dragă Delilah,

Suntem de mult timp împreună și sunt multe lucruri pe care nu îndrăznesc să le spun și multe lucruri pe care încă nu le-am cerut.

În fiecare dimineață,când deschid ochii și te văd lângă mine,odihnindu-te și cu pacea somnului înconjurându-te,mă simt băiatul cel mai noroc din tot universul,pentru că pot să te am lângă mine și să mă bucur de zâmbetul tău și de modul tău de a trăi viața;lucruri care mă fac foarte fericit și mă învață mari lecții.

Când te-am cunoscut ,când te-am văzut am simțit mii de lucruri pe care nu le pot explica.În fiecare zi ajungeam acasă gândindu-mă la tine și la cât de frumoasă ești.

Ce pot să fac când inima mea bate cu forța a mii de tobe când sunt lângă tine?Pentru că încă nu am găsit o explicație pentru care lumina ochilor tăi mă atinge atât de profund,făcând ca în fiecare dimineață să mă trezesc cu dorința de a te vedea,de a-ți vorbi și să te pot vedea pentru totdeauna în brațele mele.

Niciodată nu lăsa ca nimic și nimeni să îți șteargă acel frumos zâmbet de pe față,pentru că e plin de lumină și de o inocență în ceva unic și special ce reușește doar avându-te lângă mine,viața să își schimbe culoarea și perspectiva.

Te iubesc cu toată inima mea și nimeni nu va putea schimba asta.

N.

Delilah (Hey, Blue #2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum