Škola výjimečných byla ve městě zvaném Aramantis.Škola byla zaměřena na děti se superschopnostmi.Děti byli rozděleny do týmu. Nyní si,ale řekneme jak se děti poznali...Vala (holka,která měla schopnost ovládat ohnivý element) se šla projít po lese najednou objevila místo,kde nikdo nebyl takové ticho jaké bylo na tom místě nikdy nezazila,když najednou uslyší pár výstřelů a pár záblesk nutí... Stál tam nějaký kluk...mel pres zada pušku...pak znovu vytáhl svou pušku a znovu vystřelil...Vala vyslehla z rukou pár plamenů... Kluk se lekl a schoval se...Vala šla tim směrem kde byl ten kluk po pár krocích na ni ten kluk vyskočil chytil ji obě ruce a řekl:kdo jsi?
Někdo,kdo te nemusí zajímat.Odpověděla Vala.
Když jsi ma mojem území tak bych mel vědět kdo jsi.
Na tvojem území? Divila se Vala.
Ano.tahle malá část je moje tak bud mi řekni kdo jsi nebo vypadni.
Jsem Vala.
Dobře Valo...Já jsem Ginzu.
Zvláštní jméno.Uchechtla se Vala.
Já jsem si jméno nevymysšlel.
Najednou se Ginzuovi rozsvitili oči. Vala se lekla.
Já...já už musím jít... Řekla.
Dobře...tak jdi.
Další den se Vala vydá do své nové školy.Jde do své nové třídy na "zkoušky" jestli he pripravena trénovat na boj proti zlu.Zkoušky zvládla úspěšně a byla přiřazena k týmu číslo 16.Nevěděla kdo všechno v tom týmu je,tak šla do ředitelny se zeptat. Ředitel ji pověděl:Týmy se sejdou venku.
Tak Vala šla ven a už se postupně hlásily čísla týmu a jména členů jednotlivých týmu.
Tým číslo 16.řekla jedna z učitelek.
Vala,Ginzu,Adre,Marty.
Tým se seřadil k sobě a Vala se chtěla hned s ostatními členy poznat,tak pověděla:Ahoj,já jsem Vala.
-Já jsem Adre.
-a my dva už se známe. Odpověděl Ginzu.
-A já jsem Marty.
Dobře. Snad se nám bude dobře spolupracovat
ČTEŠ
Škola výjimečných
FantasiKdyž jsme byli já a moje nevlastní sestra mladší,rádi jsme si hráli na hrdiny...např. Já jsem byl ninja (inspirováno anime Naruto) nebo voják anebo obojí a moje sestra víla...vymýšleli jsme si vlastní příběhy a pár z nich vám napíšu :)