Ležím si jen tak na posteli a koukám na strop, na kterém mám fosforovou barvou namalované různé obrazce. A přitom si říkám jak jsem se sem dostala. Na mé úplné dno..... Povím vám příběh kdy jsem přišla o všechno na čem mi záleželo.
*****************************************************************************************
Když jsem jednoho krásného rána vstala z postele, řekla jsem si: Dnes začíná můj poslední rok střední školy. Bude to skvělí rok!
Tak jsem sešla po schodech dolů aby jsem se nasnídala. Vzala jsem si misku s vločkami a Mamka se na mě podívala a řekla: ''Dobré ráno Kat. Dnes nejdeš do školy. Musíš jít na úřad kvůli Tvé ztracené občance.'' Zakroutila jsem očima a milým hláskem jsem odpověděla: ''Jo, dobře.'' Dosnídala jsem a šla do koupelny se připravit.
Když jsem přišla na úřad bylo tam nejméně 150 lidí! Kristova noho! Co tu bude celou dobu dělat? Pomyslela jsem si. Když jsem si sedla vedle fešného kluka řekl mi: '' Taky si říkáš že místo toho aby jsi začala poslední rok školy musíš tu sedět mezi 150 lidmi a čekat?'' ''Jop.'' ''Mimochodem jsem Jackob.'' Promluvil znovu. ''Já jsem Katarína... Proč tu vlastně sedíš?'' zeptala jsem se. ''Protože jsem si ji roztrhl. Jsem pako... A ty? Tak hezká holka, která sedí mezi spocenýma lidma.'' Začervenala jsem se a mile odpověděla. ''Já jsem ji zase ztratila. Ještě jsem tě tu neviděla. Odkud jsi?'' ''Jsem z Kanady. Právě jsme se přistěhovali.'' ''Jestli budeš chtít tak mi zavolej a můžeme jít spolu do školy a potom tě provedu městem...'' Řekla jsem a napsala mu na ruku číslo. když jsem ho dopsala zavolali mě k okénku. ''Měj se! '' rozloučila jsem se s úsměvem a odešla.
ČTEŠ
(Nadpřirozená) Love Story
RomanceAhoj jmenuji se Katarína, bylo mi teprve 17 let, když jsem poznala ještě temnější stranu světa.