-Hai sa trecem peste, te rog.Ar trebui sa ne grabim daca vrem s ajungem la timp la antrenament.
-Antrenament?Am uitat complet!
-De asta sunt eu aici,ca sa iti aduc aminte!
-Esti sigura ca vrei sa vii?Stii bine ca nu imi place sa stai printre atatia baieti!
-Hai,Aaron..Am mers de atatea ori cu tine incat as putea sa ma antrenez in locul tau.
Da,asta asa e.Unde merg eu merge si ea,unde merge ea merg si eu.Suntem in acelasi loc in acelasi timp mai mereu.Cum eu sunt in clubul de baschet al scolii ea vine sa ma vada la antrenamente,desi nu imi place mediul asta pentru ea.Toti se dau la ea,dar cum ea a crescut cu mine,stie sa se apere.Mergem la sala impreuna,ne atrenam impreuna.Daca nu ar fi ea muschii astia ar disparea in cateva zile.
Imi iau echipamentul,Lisa isi schimba si ea hainele,doar are haine si la mine.Stiu ca asta poate parea ciudat,dar cum eu stau singur in casa ne petrecm majoritatea timpului aici si si-a adus cateva lucruri la mine.
Ajungem in sala de sport ,Lisa se aseaza in tribune si noi incepem cu incalzirea,dupa care trecem la joc.
-Idiotule,vezi pe unde dai!De asta ai ochii aia,ca sa ii folosesti!
Lisa primise o minge in fata de la Boris.Boris e unul dintre prietenii mei,daca il pot numi asa.E genul ala de baiat mofturos care are totul pe tava.
-Papusa,ai stiut unde vii.Aici se mai intampla si astfel de lucruri.
-1:nu ma iei pe mine cu papusa,papusi sunt alea de le fraieresti tu prin liceu,si 2:nu mai comenta atat ca tu ai gresit,nu eu!Clar?
-Aaron,pune-o la punct ca daca nu o pun eu!O fi ea protejata ta dar jur ca nu mai tin cont de asta si..
-Si ce,ma,si ce?Crezi ca ma impresionezi?Vino aici daca ai atata curaj!
Eu stateam si ma uitam la ei.Pana azi nu am lasat pe nimeni sa ridice tonul la ea,dar azi voiam sa vad pana unde merge.Voiam sa vad cum se apara,cum reactioneaza...
Brusc il vad pe Boris cum urca enervat pana in maduva oaselor in tribune si...
CITEȘTI
De ce razi? // pauza
RomanceExista oare prietenie intre un baiat si o fata?Intamplarile din viata Lisei ne vor demonstra daca da sau nu.>>