Black Forest

28 3 3
                                    

Totul era lucid. Stiam ca visez. Stiam ca eram intr-un cosmar. Dar nu stiam cum sa ma trezesc.
Eram cu niste prieteni. Un grupulet de copii de varsta mea. Nu le puteam vedea fetele, dar stiu sigur ca ii cunosteam.
Aveam senzatia ca acest vis era continuarea altuia.
Cu acest grupulet eram la liceul Ion Creanga. In schimb, liceul nu arata ca in realitate. Era sumbru, intunecat. Imi amintesc ca eram la ultimul etaj, pe hol, in fata unei bai. Pe scari, intre etaje, in loc de pereti sau geamuri era un spatiu gol, care te lasa sa simti briza rece a noptii pe piele. De acolo, in departare, se vedea o padure neagra unde stiam ca o creatura, asemenea unui varcolac, ne pandea, asteptand ca cineva sa intre in padure.
Scopul acelei vizite nocturne la liceu era pentru sleep-over cu grupuletul de prieteni.
Cu totii aveam intinsi sacii de dormit pe hol, in fata baii, foarte aproape de scari.
Deodata, visul avanseaza brusc.
Stateam cu niste fete in fata acelor spatii dintre etaje. O profesoara certa fetele de langa mine. Cred ca voiau sa mearga in acea padure neagra, dar profesoarea le oprise, spunand ca e prea periculos. Cred ca stia de acea creatura care ne pandea.
Una dintre fete, cea care parea sa fie si sefa lor, se enervase sa i se tot tina morala, iar profesoara era satula si ea.
Pana la urma, profesoara a tipat:
-Fie, fa ce vrei!
In clipa urmatoare, fata cu pricina a sarit de la "geam" si a alergat in padure.
In timpul asta, un urlet sumbru se auzea. Atunci am stiut sigur ca era un varcolac. Fara sa ma pot controla, i-am raspuns cu acelasi urlet infiorator.
Urmatoarea zi, am fost la ore cu o prietena si am vazut-o pe fata care fusese in padure. Tremura si plangea, arata groaznic. Prietena mea ma intrebase de ce se comporta chiar asa de naspa, iar eu i-am raspuns:
-N-ai ce face! Nu mai stii cum am fost eu cand m-am dus prima data in padure? Si imagineaza-ti ca eu sunt obisnuita cu astea!
Aici cosmarul s-a terminat. Aveam un sentiment foarte puternic ca am fost in acea padure, dar nu am fost prea afectata de ce se intamplase acolo!

Collection Of NightmaresUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum