Milky Eyed Creature

22 2 1
                                    

Cineva mi-a spus odata ca visele pot deveni realitate. Dar a uitat sa mentioneze ca si cosmarurile sunt vise!
Eram cu un baiat de la scoala, Edi, intr-o incapere prost luminata. Acolo, erau 2 deschizaturi rotunde asemenea gurilor de canal. Erau ca un fel de tobogane rotunde inchise.
Ne-am indreptat spre cel din stanga noastra. Acesta avea cateva firicele de apa care curgeau de-a lungul lui.
Dupa ce am alunecat, am ajuns intr-o alta incapere. Daca cealalta era prost luminata, in asta era intuneric bezna. Camera era inundata, apa ne ajungea pana la mijloc.
Stiu ca eram terifiata!
Edi avea telefonul la el si lumina un pic in jurul lui. Stia pe unde trebuia sa mergem. In fata noastra era un alt tunel. Imi amintesc ca ne-am dat pe el de vreo 2 ori dupa care am ajuns iar in a 2-a incapere, cea cu apa. Doar ca de data asta nu mai era apa. Amandoi eram incolaciti pe jos. Trebuia sa fim lesinati, dar eu eram treaza.
Deodata, cineva ma trage de picior si incepe sa ma tarasca. M-am ridicat brusc si am fugit spre tunelul, care acum ducea in prima camera.
Am inceput sa urc. Plangeam! Imi tot repetam acelasi cuvant printre sughiturile de la plans:
- Uite-o! Uite-o! Uite-o!
Cand am ajuns in prima camera am vazut-o!
Era o creatura sub forma unui om. Era cheala, pielea gri, ochii albi ca laptele fara pupila sau iris. Purta niste pantaloni largi, lungi pana la glezne si un fel de halat. Avea un picior mult mai gros decat celalalt si mergea schiopatand. La gura avea 2 dinti dreptunghiulari care ieseau pe dinafara ca la iepuri.
Cand am iesit din tunel, se uita la mine cu inocenta. Mi se parea dragalas.
Dupa am inceput sa strig:
-UITE-O!!!
Si o aratam cu degetul.
Nu se mai uita inocent!
Era suparat!
A ramas cu zambetul pe fata, zambetul nemaifiind dragalas, ci infiorator. Buza de sus i se ridica din ce in ce mai mult, astfel incat cei 2 dinti se vedeau din ce in ce mai bine.
Se apropia de mine cu cate un pas, iar eu inapoiam. La un moment dat, cei 2 dinti au inceput sa se crape, iar zambetul lui a devenit si mai terifiant.
Fix cand era in fata mea, Edi venise si a strigat:
-El e?
Fara sa mai astepte un raspuns de la mine s-a pus in fata mea si i-a dat o palma creaturii. In clipa urmatoare, creatura a inceput sa emita un aer sumbru si negru.
Atunci am realizat ca ne va omori!!!
Imi amintesc ca m-am trezit respirand sacadat, cautand aer. Stiu ca aveam o senzatie groaznica de frica cand ma uitam la dintii lui.
Pentru intreaga zi am ramas cu frica si impresia ca e IN CASA CU MINE!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 11, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Collection Of NightmaresUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum