Bylo 15. dubna ráno. Po noci plné převalování jsem se v 6 hodin probudila díky známému zvuku budíku. Vyhrabala jsem se ze své vyhřáté peřiny a zamířila k balkonu. Otevírala jsem dveře, abych se podívala jaká je venku teplota, než jsem je ale stihla otevřít, taťka už na mě volal: "Je celkem teplo!". Tak jsem se začala chystat. První umýt obličej, rozčesat vlasy a jít se obléct. Zvolila jsem bílou košili a tmavé džíny, aby to vypadalo alespoň trochu společensky a já tam nepřišla v nějakým starým tričku. Učesala jsem se a z vesela jsem napochodovala do kuchyně. Následovala moje milovaná snídaně, která od doby kdy jsem začala chodit do posilovny nechyběla v žádném dni. Miska ovesné kaše, k tomu dávka ovoce, oříšků a datlového sirupu. Ještě jsem si šla vyčistit zuby a už jsem brala dolů schody po dvou abych se obula. Samozřejmě jsem na něco zapomněla! "Můj vak!".. Vykřikla jsem a schody vyběhla ještě rychleji než je seběhla.. Když už jsem měla vše, zamkla jsem dům a odjela s rodiči do školy. Cestou jsme brali ještě jednoho kamaráda.. Tak jsme si povídali a já nebyla tak nervózní.
Ke škole jsme přijížděli tak akorát včas. Nahoru jsem vyšla s úsměvem a hledala svoji nejlepší kamarádku mezi tou spoustou lidí. První člověk kterého jsem ale na chodbě uviděla byl "ON". Vysoký štíhlý kluk s černými vlasy a tmavě hnědými oči. Měl nádherný úsměv . Okamžitě se mi zalíbil.. Chtěla jsem se s ním seznámit, ale neodvážila jsem se s ním promluvit. Když jsme se podepisovali a učitelka volala naše jména, čekala jsem jen na to jeho. Jmenoval se (jméno jsem si právě vmyslela jako všechna jména kromě mého v tomto příběhu) Martin Schneider. Doma jsem si ho přidala na facebooku. Chtěla jsem mu napsat... Jsem ale strašně stydlivá a tak jsem nevěděla čím začít. Napsala jsem mu tak až 22.dubna asi něco takového: "Ahoj. Tak jak dopadli přijímačky?".. Prostě trapas.. Ale začali jsme si psát,což pro mě byl úspěch. Přijatý nebyl.. Ale po týdnu mi napsal že ho vzali na odvolání a já se začala usmívat od ucha k uchu.
ČTEŠ
My skinny love
Short Story- Tento příběh je inspirován mým životem. Tím jak jsem se dostala k aně. Jediné pravé jméno je to mé, aby ostatní nebyli nijak poškozeni.