Je hodinová přestávka na oběd a já jsem skoro jako jediný ve třídě spolu se svými kámoši - Jaeseop, Kevin a Dongho. Ti jsou v zadní části místnosti a obědvají svoje obědy od maminek (=Maminčini mazánci). Lokty se opírám o parapet a z okna pozoruju prezidenta školní rady, který se nachází v protější části budovy, jak se baví se svým oblíbeným učitelem a jak se směje. Školní prezident Lee KiSeop. Je opravdu chytrý - doma se vždy učí a potom má nejlepší skóre na škole, je milí - moc rád každýmu pomůže (ať je to ve škole nebo v osobním životě), krásný a trochu stydlínek. Dalo by se říct, že je to přesný opak mě. Já jsem drzý, rád chodím za školu, neposlouchám (ať to jsou rodiče nebo učitelé), ale přesto všechno jsem ve známkách jen o půlku bodu za Kisopem. Divné, že? Upřímně.. překvapilo to i mě.
Mírně se zamračím. Nesnáším, když je s někým jiným. A především, když je s učitelem Shin SooHyunem. To mě sere ze všeho nejvíc. Když je po jeho boku a na rtech mu hraje spokojený úsměv. Mám chuť ho jít zabít! Umučí! Tak aby trpěl! Ale... Ale nic.
Z kapsy vytáhnu mobil a napíšu zprávu, kterou hned odešlu. Opět se podívám na Kiseopa, který se zrovna kouká na display mobilu. Viděl jak se i mírně usmál! FUCK YA SHIN SOOHYUN!!! (3:DD) Ještě něco Hyunovi řekl a potom od něj odcházel. Musím se pro sebe usmát. Je to snadné jako vzít dítěti lízátko s jahodovou příchutí.
"Ale, ale.. Tady má někdo dobrou náladu." někdo mi skočí kolem krku. Ha! Jaeseop, ten mi pomůže.
"To víš. Někdo sem přijde." šibalsky se na něj usměju.
"To snad nemyslíš vážně. Zase?!" vytřeští na mě oči. Eh? Se divím, že mu ty bulvy nevypadly.
"Hihi~~ Yop! Zase!" usměju se jako andílek boží vůle.
"Já z tebe jednou vážně zkrachuju."
"Hihi~~"
Ještě několik minut si jen tak povídáme, ale poté nás vyruší silné bouchnutí dveří, když někdo vešel do třídy. Yůů~~ Kísopí~!! Už jsem na tebe čekal.
"ELISONE KIME!! Co si to o sobě myslíš!?" zakřičí a propaluje mě (svůdně) vražedným pohled, který umí jenom on.
"Uh? Co jsem udělal tentokrát?" provokuju ho.
"HEY!! Co ty si to o sobě myslíš? Si sem takhle vtrhnout!? Tohle ani není tvoje třída. Mazej k sobě, šprte!" okřikne ho Kevin. To malé ťuťuňuňu, které mě po uši miluje. No joo no.. já jsem prostě neodolatelný.
"Uh?!" udělá jen Kiseop a dál ho ignoruje.
"Co ty si to o sobě myslíš? Takhle mě ignorovat!" no tak Kevine, vždyť ty víš, že tebe ignorují všichni. Především já, když se ke mně vtíráš.
"Kevine, pojď, vezmu tě na zmrzlinu!" JaeSeop přiběhne rychle ke Kevinovi a dá mu ruku kolem krku. "A ty, Dongho, pojď taky!" otočí se dozadu na Dongha.
"Co? Ne! Já nechci!" Kevin protestuje. Dongho jen pokrčí rameny a poslušně vstane. Když už jsou všichni venku ze třídy, Jaeseop ještě nakoukne a ukáže na mě.
"Tohle mi zaplatíš! A ty všechny předešlí taky!" Po pár sekundách je pryč už i on a zbyli jsme tu jen já a Kiseop.
"Co si o sobě myslíš?" začne.
"Hmm.. Co si o sobě myslím? Heh.. Že jsem King." odpovím sebevědomě.
"Jóó... Tak King, jo? A koho? Nebo spíš... v čem?" přistoupí ke mně, obmotá mi ruce kolem krku, svým (podle toho co cítím) vzrušeným rozkrokem se otře o ten můj a vsaje můj spodní ret. Já jednu svoji paži obmotám kolem jeho pasu a druhou se začnu dobývat do jeho kalhot. Rozepnu pásek, jeden knoflíček - to mi stačí na to, abych se dlaní dostal do jeho trenek a začal tak jeho erekci masírovat v dlani. Na to vzrušeně vzdychne, což já okamžitě využiju jeho pootevřená ústa, do kterých vpluji svým nenechavým jazykem.
Začne do mě tlačit, že začnu couvat. Když už jsme blízko zdi, otočí se tak, aby on byl zády opřený o zeď. Vytáhnu dlaň z jeho rozkroku a oběma rukama se opřu o zeď.
"Elii... Chci tě." zaúpí svůdně do polibku.
"Copak jsi říkal?" chci to slyšet ještě jednou. Miluju, když to slyším vycházet z jeho úst.
"Chci tě. Chci tě v sobě." otočí se čelem ke zdi a drze začne otírat svým pozadím o můj už dost vzrušený penis.
"Ách... Koťátko zlobí." jen taktak dokážu mluvit. Je to na mě moc slasti najednou. Mám strach, že normálně vybuchnu!
Hrudí natisklí na zeď natáhne jednu ruku k mému krku, chytne mě na zátylku, přitáhne ještě víc k sobě a zašeptá svůdně do ucha. "Chci v sobě celý tvůj penis až po kořen. Hned. Bez přípravy. Hned. Tvrdě a bolestně." poté mi do něj ještě foukne. "Potom svou pusou vykouřit tvůj extrémně vzrušený penis. Chci ho mít až v krku až se budu dávit." na to jsem hlasitě polkl.
"Jsi si jistý?" protože já ne. "Bude to bolet."
"Víc než kdy jindy. Udělej to pro mě." i když jsme to spolu dělali už nespočetněkrát, tak takhle vážně ne. Nechci mu ublížit.
"Jak si koťátko přeje." dravě ho políbím. Knoflíčky na košili se nezdržuju a z košile je utrhnu. Jednou rukou začnu mnout jeho bradavky, dokud nejsou obě hezky tvrdé a poté se s ní přesunu opět na jeho klín, kde oběma začnu rozepínat zip u kalhot, které mu bez zaváhání strhnu. Chytnu ho za bohy a udělám s ním krok dozadu, aby byl svým tělem kolmo ke zdi, na kterou položí dlaně a hruď. Na svých džínech si taky rozepnu zip a trochu je sesunu. Ze zadní kapsy džinů vytáhnu kondom, který si navlíknu na penis. Špičku svého penisu nasměruju k jeho otvoru. Nejsem si jistý, jestli to mám opravdu udělat.
"Elii... Prosím... Ošukej mě. Rychle a dravě. Tak jako nikdy jindy." vidím v jeho očích touhu. Pevně semknu víčka k sobě a pomalu do něj pronikám. "Elii..." zoufalí hlas mě přemluví. Pevně chytnu jeho boky a rychle do něj až po kořen přirazím. Zatmí se mi před očima. Ten horký pocit úzkosti. Kiseop bolestně vykřikne mé jméno. Stále drtivě přirážím. Každou chvílí jsou moje přírazy kratší a drtivější. Předkloním se a políbím Kiseopa mezi lopatky. Jednu dlaň opět nasměruju k jeho rozkroku, kde hned stisknu jeho erekci, načež Kiseop hlasitě vzdychne. Začnu rukou pumpovat ve stejné rychlosti, jako do něj přirážím. Slastně vzdychá mé jméno. Ještě párkrát přirazím a zapumpuju a oba se naráz uděláme - Kiseop do mé dlaně a já do něj. Vyklouznu z něj a sundám si kondom z penisu, který hned odhodím někam na zem.
Kiseop se zhroutí k podlaze. Několik minut jen tak sedí, než se na mě celý otočí, chytne můj stále vzrušený penis a celý ho pohltí do své pusy. To je pitomec! Dívá se mi do očí. Svými ústy dělá krouživé pohyby, které jsou každou chvilkou rychlejší. Cítím, jak mi v něm tepe. Ale já se nechci udělat. Podívá se na mě prosebnými očky. Odvrátím od něj pohled a už se neudržím. Vystříknu do Kiseopova hrdla. Nejsem z toho nijak nadšený, ale.. když si to přál. Udělám pro něj cokoliv, jen.. aby zůstal stále můj. Několikrát olíznul můj penis, pomalu všechno do poslední kapky spolykal a poté doslova spadnul na studenou podlahu. Skloním se k němu, chytnu kolem pasu a odnesu k nejbližší lavici, na kterou ho posadím. Předkloním se k němu a slastně ho políbím na rty. Žužlám jako rtíky, dokud nejsou červené a napuchlé. Opět v pluju jazykem do jeho úst, přejedu řadu bílých zoubků a poté vyzvu jeho jazýček k tanci. Tohle miluju. I když mám rád sex. (Co rád.. Já jsem na něm pomalu závislí!) Tak líbání s ním je stejně ze všeho nejlepší. Kiseop mi obmotá ruce kolem ramen a tak si mě k sobě natiskne. Přeruší již několik minut dlouhý polibek a opře se bradou o moje rameno.
"Miluju, když žárlíš." zašeptá. Heh.. Musím se usmát. Vždy mě prokoukne. Co se dá taky čekat, že? Obejmu ho kolem pasu, aby jeho celé tělo mi bylo co nejblíž, a lípnu mu polibek na ouško. Co všechno dokáže jedna smska.
Ještě několik minut se tu objímáme, když mi v tom najednou ale zazvoní mobil. Vytáhnu ho z kapsy u kalhot. (Ještě že jsem si je úplně nesundal.) A vybuchnu smíchy. Nechápu, kde na to beru sílu.
"To snad není možný!!" až mi tečou slzy.
"Uh? Od koho to je?" zeptá se mě Kiseop nevinným hláskem a já mu jen ukážu smsku, na čež se i on rozesměje. "Ale musíš uznat - má pravdu."
„To jo." Také se zasmál
'JE TO VAŠE CHYBA!! UŽ NEMÁM ŽÁDNÝ MONEY!! PŘÍŠTĚ TO DĚLEJTE DOMA!'
ČTEŠ
Miluju, když žárlíš / 18+ / Yaoi
FanfictionBeta-Reader: Woo_Yong_Ki (Kiki) Fandom: U-KISS Couple: ElSeop (Eli/Kiseop) Žánr: HARD YAOI (!!!!)(nebo aspon pokus xD -.-), vulgární výrazy, školní prostředí, nespisovnost (za účelem!) Varování: ehm.. hehe... 18+! (i když to neumím! xD takže pozor...