Selam benim adım Aras liseye başlayalı 4.yılım. 2 yıldır bu okulda okuduğum halde tek bir şeyin farkındayım oda şuanda resimdeki kıza aşık olduğumdur. Evet okulun en popiler çocuklarındanım her kızla çıkıyorum eğleniyorum zenginim altımda kendi evim kendi arabam var ama tek elde edemediğim şey ise işte o.
İLK GÜN -1
Aras lise 2 ye gidiyordu İzmirde yaşıyor ve güzel bi hayatı vardı zengin popüler bi hayatı vardı sonra aras lise 2 deyken taşındılar Antalya'ya orası İzmir'den daha güzel ve süper bi yer ve Araz'ın asıl okumak istediği okulda orda çünki aras lise 2'ye gitmesine rağmen hala hayatında ne olcanı bilmiyordu onun için antalyadaki yetenek okulu die bi okul var çocukların gençleriin orda yeteneklerini ortaya çıkarıyorlardı. Aras Antalya'ya taşındığı ilk gün dişarıya çıktı biraz etrafa bakındı dişardan yemek yedi gezdi eğlendi biraz sonra arabasına bindi son ses bi müzik açtı ve gaza bastı müziğin etkisinde okadar kaldıki müziğin bi güzel kısmında gaza biraz daha basıyordu nerden baksak hızı 140 km/s bulmuştu.Müzik bitmeye biraz yavaşladı sahil kenarında durdu hemen arabadan indi gülerek arabanın önüne yaslandı,telefonunu cebinden çıkarttı ve İzmir'den yakın bi arkadaşını aradı onunla sohpet ederken gülerken yanından süper bi modifiyeli araba müziği son ses olan bi kız oda arabdan indi aynn Aras gibi arabasına yaslandı denize uzun bi baktı bi derin nefes aldı sonra denizin taşlıkların oraya bi adımını attı ve esnedi esnerden ole bi mutluyduki martıların gaglaması denizin bi o yana bi bu yana doğru dalganalışı denizin kokusu o yüzüne damla damla su gelişi inanılmaz bişiydi sangi arabadan inerken en mutsuz insanmışta bu yerin güzelliğini görünce bütün herşeyi unutup bu yerin keyfini çıkarışı çok güzeldi. Aras açıkçası baya etkilenmişti gözlerini alamıyodı kız çok tatlı çok güzeldi inanılmaz bişidi. Aras'ın kıza ole bakması kızın birazcık dikkatini çekti ve kızda Aras'a baktı gözlerini kısdı ufak bi gülümseme yaptı ve önüne döndü son bi kez daha derin nefes aldı ve arabasına bindi tekrar son ses müziğini açtı gaza basıp gitti. Aras dondu olece kaldı gibisinden bişi oldu kızın yaptı şeylerin aynısını yaptı derin nefes aldı taşlara doğru bi adım attı esnedi ve martıların gag diyişini dinledi sonra durdu son kez daha derin nefes aldı denize baktı denize bakarken kızın o gözlerini kısıp gülümsemesi aklına geliyordu.Sonra arabasına bi son ses müziğini açtı gözlüğünü taktı ve gaza bastı evine gitti.
Meraba arkadaşlar bu kitabım yeni şuanda bu hikayeyi doğaçlama yapıyorum belki bazı yerde yazım hatam vardı kusura bakmayın eğerki hikaye hakkında bana fikir verirseniz sevinirim msjlarınızı beklerim umarım beğenirsiniz iyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S-O-N-U-M <3
RomanceBir gencin bir kıza aşık olması ve onu hep içinde saklama bi türlü açılamaması ve sonunda sevdiğine kavuşup yaşadıkları macera,aşk,aksiyon,korku ve mutluluğu anlatan bi kitap