~FİNAL~

3.2K 249 109
                                    

Yoongi ölmeden önceki zaman;

Yoongi kıza kitap almak için sabırsızlanıyordu. Kitabı aldığında kütüphanede hemen içine bir not yazdı. Ona kızı nasıl sevdiğini yazan bir not.

Ama ne yazık ki kader Sumin'in görmesine müsade etmedi.

Kız cenazeye gitti. Bay ve Bayan Min mezarlıktan ayrılanana kadar bekledi ki bu baya uzun sürmüştü. Bayan Min ayrılırken kıza bir kitap verdi.

"Bunu olay yerinde bulmuşlar. Sanırım senin."

Sumin başıyla onaylayıp kitabı aldı. İçine bakmadan kitabı yırttı. Bu kitap yüzünden Yoongi ölmüştü parça pinçik(?) ettiğinde ortalığa savurdu kitabı, ağlamak için hazırda bekleyen gözyaşları bir bir akmaya başladı.

Oğlan ne kadar kıza verdiği kitaplar sayesinde iyi olduğunu sansada, kız oğlan ile olduğu her zaman ağlamasına sebep olan olayı unutuyordu, bu ağlamalarını bir nebze durdurmuştu. Yoongi kıza iyi geliyordu kızın sakinleştirici ilacı olmuştu.

"Yoongi."

Sessizlik.

"Senide kaybettim. Neden en sevdiklerim ölüyor. NEDEN!"

Bir hıçkırık sesi.

"Yoongi... seni çok özledim."

Bir tane daha hıçkırık sesi.

"Şuan yanımdasın ama hissedemeyeceğim kadar uzaksın..."

Tekrardan bir hıçkırık sesi.

Kız bir süre mezarlığın önünde durduktan sonra mezarlığın üzerine bir çiçek koyup uzaklaştı.Trafiği yoğun olan bir yolun önüne geldi.

"Sumin?"

Sessizlik.

"Sumin?! HAYIR ORAYA GİTME TRAFİK ÇOK KÖTÜ!"

Sessizlik.

BAM!

YN:Severek okuyan, yorum yapan herkese teşekkürler. *sevgi kusan emojiler*

Special Books | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin