•4•

49 7 17
                                    

Bilinmeyen numara:Tanrı aşkına.

Bilinmeyen numara:Sen nasıl Gun ile çıkmaya başlarsın ya. Nasıl.

Bilinmeyen numara:Onun ne biçim birisi olduğunu bilirken hemde.

Bilinmeyen numara:Bunu yapacağını aklımdan bile geçirmezdim.

Yoon:Dediklerinin fakında mısın sen?

Yoon:Sanarsın bir adam öldürmüşüm.

Yoon:Bu tepki niye. Söylesene?

Bilinmeyen numara:Ben dediklerimin farkındayım. Peki sen yaptıkların farkında mısın. Ha? Tabi şimdi çıkıp diyeceksin ki "Sen kimimsin ki" diye. Gerek yok cevabı bende biliyorum. O it herifin ne mal olduğunu bildiğin halde onunla birlikte olman. Seni aldatacağını bile bile onun yanında durman. Koca bir SAÇMALIK!

Yoon:Yavaşla şimdi. Sen kimsin ki de benim sevgilime laf edebiliyorsun. Ona it diyebiliyorsun. Ne malum belki sen daha kötüsün. Daha yüzünü bile gösteremeyen korkağın tekisin. Korkaksın işte.

Bilinmeyen numara:Sesi duydun mu? Acıyı hissettin mi?

Yoon:Ne sesi?Ne acısı? Ne diyorsun sen?

Bilinmeyen numara:Kalbimin parçalanma sesini duymadın di mi? Parçalanırkenki acısını da hissetmedin. Üzgünüm. Cesaretli olamadığım için. Yakında olacak dediğim şeyler bundan sonra olmayacak. Merak etme artık yazmam sana.

Yoon:Sanki yazmadığında bişi olucak. Baksana. Hala korkak gibi saklanıyorsun.

Yoon:Korkak olduğunu anlaman için daha ne kadar daha demem gerekiyor.

Yoon:Kendini göstermeye korkuyorsun. Gizli numaradan yazınca havalara giriyorsun.

Yoon:Bi işe yaramıyorsun ki. Gitsen ne yazar.

Yoon:Bi o kadar kıskançsın. Benim mutlu olmamı kıskanıyorsun. Kıskanç pisliksin işte.

Yoon:İster yaz. İster yazma.
~Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz~

Yoon:Beni engelledin mi?
~Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz~

Yoon:Bak korkaklığının göstergesi işte. Korkak. KORKAK. KISKANÇ.
~Bu numaraya mesaj gönderemezsiniz~


~~~~~~~~
JinsKitty  Beni öldürmeden açıklamamı yapayım ^^. JinsKitty  asla bu tür kelimeler kullanmaz. Şu anda belki bana kızıyorsun ama böyle bişi yapıyım dedim. ^^

Bu bölüm biraz üzücü olduğu için(Birazcık ^^). Akşama JinsKitty için yine bir bölüm daha yayımlicam ^^

Will Be SoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin