Ma trezesc langa Scott. Nici nu il mai pot privi mie scarba de ce a putut sa imi faca. Ma suna Aaron cobor ca sa vorbesc cu el la telefon. Era in fata casei ma schimb si plec la el. Cand intru in masina ma saruta pasional. Apoi plecam. Cand ajung la el ma ia in brate si ma saruta apoi ma pune in pat imi da tricoul jos ma saruta pe gat apoi pe abdomen isi da si el tricoul jos. Mi-e cam frica de ce se va intampla isi da pantaloni jos si mi da si mie. Ramane in boxeri iar eu in lenjerie intima isi da boxeri jos si o da si pe a mea imi era frica.. A intrat in mine. Simteam ca inebunesc de placere. Era asa de bine dar trebuia sa plec. Cand am ajuns acasa Scott inca dormea. Era bine. Mi-am facut un dus si m-am pus in pat innapoi langa Scott.
P.O.V Scott
M-am trezit si am vazut-o langa mine.Dormea ca un inger. Regret ce i-am facut aseara dar m-am simtit asa bine. Din ingerul care era cand am luato devenise demon.In fine... Nu imi place sa recunosc dar o iubesc mult.Se trezise.. Era suparata pe mine pentru ca nu ma baga in seama. Am luato in brate si sa dat jos din pat pentru nu o mai luao in brate. Ma duc dupa ea nervos o prind de mana si o sarut brutal. Si i-a mi-a raspuns cu sarutul. Apoi se da repede innapoi.
P.O.V Alessia
Trebuie sa fiu cat mai delicata cu el ca sa nu afle. A la fel si cu Aaron ca sa nu ii spuna lui Scott. Dar nu cred ca ar fi in stare sa faca asa ceva. Cred ca,chear ma iubeste❤️. Deja imi este dor de el. Dar nu am voie sa ies din casa fara Scott.
-Alessia vrei sa mergem la mall?
-Nu dute daca vrei pe bune.Ma duc cu Alin si Max vin in 2-3 ore bine?
-Ok te iubesc! Si il sarut. Chear il iubesc dar il iubesc si pe Aaron.
Il sun pe Aaron.
-Aaron ce ma bucur ca iti aud vocea.
-Ce faci papusa mea?
-Bine am ramas singura...Scott e in orasi cu prieteni lui Alin si Max..
-Vrei sa vin pe la tine?
-Daaa😍.
-Te iubesc Alessia.
-Si eu❤️!
P.O.V Aaron
Ma duc la Alessia. Imi este asa de dor de ea. Mi-e frica sa nu vina Scott sa ne vada si sa o bata iar pe mine sa ma omoare.Mai bine ma duc sa o iau de acasa ca sa vina la mine.
P.O.V Alessia
A venit Aaron si ma duc spre poarta ii spun un buna si ne sarutam. Imi era dor de buzele lui pufoase.
-Alessia mai bine mergem la mine.
-Daca vine acasa si nu ma gaseste??
- Ii spui ca ai fost la prietena ta.
-Bine hai❤️!
Ajungem la el acasa stam si vorbim ne sarutam mancam si ne uitam la filme horror. Apoi ma duce acasa. Cand ajung acasa era Scott care darama scaune mese etc.
-Unde ai fost curvo???
-L...a ma..ma!
-Sigur ca da... Te mai intreb odata unde ai fosttt???? Tipand ca un descreierat. Si eu incep sa plang. Iar el vine langa mine si imi da o palma.
-De ce plangi curvo ca ai plecat si eu mi-am facut griji ca explodez de nervi ăă??
Dute in camera ta!!! Acummm!!!!! Tipand iar eu tresarind si plangand.Vine la mine ma ia de par si ma duce in camera mea. Ma aruna in pat si ma loveste cu palmele si picioarle. Simteam ca mor de durere. Vanataile isi faceau aparitia pe pielea mea. Cand pleaca ma duc sa fac un dus si incep sa plang in dus. Apoi ma imbrac in pijamale si ma culc. Ma trezesc in toiul noptii cand aud usa iar Scott vine langa mine si ma ia in brate iar eu tresar de frica si incep sa plang.
-Shhh...Gata,gata!
Si adormim. Ma trezesc si imi fac un dus. Nu ii voi spune lu' Aaron iar se va certa cu Scott... Ies din dus iar Scott se trezeste.
-Neata!
-N..ea..ta! Spun eu cu frica.
-Imi pare rau pentru aseara dar ti se putea intampla ceva si eu ce faceam fara tine?
- Da ai dreptate daca mi se intampla ceva si nu mai aveai de cine sa iti bati joc si pe cine mai bateai?? Si incep sa plang.
-Iar plangi m-am saturat de plansetele tale jur! Si pleaca din camera..
Il sun pe Aaron.
-Alo Aaron?
-Da ce e iubito?
-Vi pe aici?
- E Scott acasa?
-Da..
- Si cum vrei sa vin?
- Ca fratele lui Scott de pana acum..
-Ok ajung in 10 min te iubesc!!
- Si eu!!
Ajunge Aaron. Ma doare ca nici macar nu ne putem atinge cu un deget ca ne vede Scott...
-Scott a venit Aaron.
-Frate imi pare rau ca ne-am certat in seara aia. Stiu ca am gresit batand-o pe Alessia dar eram nervos pe ea...
-Te-am iertat bro! Si se i-au in brate.
Daca tine prea mult la Scott si va vrea sa ne despartim? O sa vorbesc eu cu el maine sau disearape wapp. Dar ma ia somnu prea repede si nu am apucat sa ii dau mesaji.
A doua zi ma trezesc singura...
Ma duc jos unde Scott facuse cafeaua.
Imi da o ceasca de cafea si vrea sa ma pupe dar ii spun sa imi dea bani sa ma duc la cumparaturi. Si mia dat 500 de lei.Ma intalnesc cu Aaron. Si ma duce cu masina.
P.O.V Scott
Il chem pe Alin la mine si vine el si o fata.. Care era destul de sexy si frumoasa...
-Vrei sa o...
-Ok...dar fara bani..
-Fara ma ce ai e o tarfa am gasit-o pe centura...Vin sa o iau mai incolo.
I-am dat tricoul jos si mi-lam dat si eu i-am dat pantaloni si lenjeria jos la fel si mie..
Si am penetrat-o.. Gemea asa tare in cat ma excita.
P.O.V Alessia.
Am ajuns in fata porti m-am sarutat cu Aaron si am intrat in casa cand am intrat am simtit ca imi cade cerul in cap...Era Scott cu o parasuta si io tragea. Am inceput sa plang si sa ii spun:
-Nenorocitule cum ai putut sa faci asa ceva... Ai spus ca ma iubesti si ma duc in camera mea care am incuiat-o... Si am inceput sa urlu de plans..
P.O.V Scott
Cand am vazut-o pe Alessia plangand am simtit o durere in piept m-am dat jos de pe aia si m-am dus dupa Alessia.Am batut la usa..
-Alessia te rog iarta-ma.
-Lasa-ma sa plec de la tine nu mai suport iti bati joc de mine in fiecare zi😭😭...
-Iti promit ca nu se va mai intampla.
-Nu te rog lasa-ma sa plec acasa.
- Nu te las sa pleci am dat bani pe tine si crede-ma ai fost scumpa.
Si am inceput sa urlu de plans sa bat cu pumni in pereti in usa si in podea.
-Te rog deschide!!
Am deschis si a intrat.. I-am dat o palma.
- Sa iti fie rusine pentru ce ai putut sa imi faci.
- Taci!!
Ma ia in brate si ma pupa dar el il imping dar era prea puternic ma trantit in pat si si-a desfacut cureaua de la blugi apoi si-a dat jos tricoul si boxeri apoi ma dezbracat pe mine.
-Te rog nu imi face asta din nou!!
- Dar intra in mine puternic iar eu incep sa plang si il imping dar degeaba.
Dupa ce sa terminat tot chinul m-am dus sa fac un duș si m-am pus in pat. Dar Aaron ma trezit cu mesajul de noapte buna.
"Noapte buna iubirea mea maine sper sa vi le mine te ador❤️❤️"
Apoi ma culc dat Scott vine langa mine iar eu ma prefac ca ma duc jos la baie si ma culc in livingul care ma facut sa sufar acum cateva ore..Si adorm.
Dimineata ma suna Aaron si imi spune ca daca vreau mai incolo sa merg la el.. Si ii spun sa astepte putin. Coboara Scott si ii spun ca ma duc la mama. Iar el spune ok. Il sun pe Aaron si ii spun sa vina la colt sa ma ia. Ne sarutam si mergem la el.
CITEȘTI
Sclava
RomanceO data normala de 16 ani rapita si obligata sa devina sclava sexuala a lui Scott Smith un obsedat sexual care se ocupa cu prostitutia...