1. Part

185 9 1
                                    

Sedel som v svojom byte a premýšľal nad novým textom. Vonku bolo sychravo a chladno. Typický februárový deň v Londýne. Pozrel som sa na blok pred sebou. Znechutene som si povzdychol a všetky slová som počarbal. Bola to trapošina na entú.
,,To ma naozaj nenapadne ani jeden jediný normálny rým?!" zahundral som si pre seba a kriticky si prezrel ďalšiu stranu v zošite. Opäť len trápne texty o láske.
,,Sa im povie. Napíš zamilovanú pieseň. Asi ťažko, keď som už asi rok a pol singel." hundral som namrzene. Pri dverách sa ozvali kroky a potom zvonček. S povzdychom som šiel otvoriť.
,,Héj! Zdar!" pozdravil mi rozjarený Harry. Unavene som naňho pozrel. ,,Čau Harry, čo potrebuješ?"
,,No," začal, ,,idem sa trocha pobaviť, a tak mi napadlo, či by si nešiel so mnou?"
,,A kam presne sa pobaviť?" nadvihol som obočie. Harry sa usmial ako úchyl. ,,Do salónu Madam Cecil."
,,Do bordelu?!" zhúkol som naňho. Vedel som, že je sukničkár, ale že by chodil do bordelu, nato som ho netipoval.
,,Nejdem." povedal som rozhodne.
,,No ták. Nebuď debil. Aspoň si trochu užiješ a prestaneš sa trápiť s tým songom." presviedčal ma Harry.
,,Už som povedal. Nie som žiadny nadržaný chrapúň, ktorý sa nemá kde urobiť." bránil som sa.
,,Póď. Kámo, zoženiem ti tú najlepšiu." ešte pár minút ma presviedčal a nakoniec som predsa len povolil. Vzal som si bundu a peňaženku, a vypadol s Harrym.

-Nixx-

Secret LoveWhere stories live. Discover now