19. Part

68 5 0
                                    

Liam

,,Počkaj," zastavil moje rozpravanie Louis, ,,takže, si sa buchol do štetky?"
Zaťal som päste. ,,Ona nie je žiadna štetka."
Niall prehltol hrsť čipsov. ,,Ale, robí v bordely, nie?"
,,Hej." prikývol som.
,,A robí to aj s inými nie len s tebou, nie?"ozval sa aj Harry.
,,Hej." opäť som prikývol a prehltol horkú slinu ich pravdy.
,,Lenže ona to musí robiť. Trestajú ich tam." snažil som sa ju brániť.
Louimu zastala ruka s pivovou fľašou tesne pred ústami.
,,Jak trestajú?"
Odpil som si zo svojho piva. ,,Keď porušia pravidlá."
,,Pravidlá?" nechápal Niall.
,,Majú pravidlá. Povedala mi ich. Prvé pravidlo: Nikdy s nikým nehovor o pravidlách, lebo budeš potrestaná."
,,A ona ho hneď aj poruší." skonštatoval Louis.
,,Druhé: Nikdy nikomu nehovor, že ťa v salóne trestajú, lebo budeš potrestaná."
,,Prásk! Aj druhé porušila." Louis mal problém zavrieť ústa a ja som mal problém udržať sa aby som mu s tým nepomohol.
,,Tretie: Nikdy si pred zákazníkom neskladaj masku, lebo budeš potrestaná."
,,Á..."
,,Toto neporušila." stopol som Louiho, ,,štvrté: Vždy urob, čo od teba zákazník chce, ak nie budeš potrestaná."
,,Porušila?" vyzvedal Niall.
,,Hej. Asi dvakrát. Piate: Nikdy sa nezamiluj do zákazníka, lebo budeš potrestaná."
,,Porušené." prerušil ma Louis. Nič som mu nepovedal. Vlastne som dúfal, že je to tak.
,,Šieste: Vždy odovzdaj všetky peniaze madam Cecil, ak nie budeš potrestaná. Všetky peniaze odovzdáva." skončil som a dopil pivo.
,,No," začal Louis, ,,zo šiestich pravidiel porušila 1,2,3..4 pravidlá a to všetko kvôli tebe. Ty si ale sedlák!" uchechtol sa a natiahol sa za fľašou.
,,A ako vlastne vieš, že ich tam trestajú?" spýtal sa Niall.
,,Hej ako vieš?" pridal sa Louis.
,,Čo tým myslíš?"
,,Mohla si to aj vymyslieť nie?" pokračoval Niall.
,,Hej a aj sa sama zbičovala nie? Niesom debil videl som tie jazvy. Je to hrozné."
Niall obranne zdvihol ruky. ,,Dobre máš pravdu. Čo chceš teda robiť?"
,,Neviem. Chcem za ňou ísť zajtra. Harry ideš zajtra za Gigi?" spýtal som sa ho. Harry civel do blba.
,,Hej! Si tu?" štuchol doňho Louis.
,,Gigi. Oni bijú aj Gigi." zamrmlal a zdrhol.
,,Tak kto to zaňho zacvaká?" spýtal sa Niall. Nikto nič.
Povzdychol som si. ,,No nehláste sa všetci naraz." namrzene som na stôl položil bankovky za seba aj za Harryho...

-Nixx-

Secret LoveWhere stories live. Discover now