Heii o noua poveste, sper sa va placa astept in comentarii parerile voastre daca sa continui sau nu povestea.
Kissses.:*
Zi idioata, dimineata idioata, soare idiot! Sunt Kate Siomon si sunt "periculuasa scolii" ii urasc pe toti, numai idiotii, mereu! Sunt in al 2-lea an la liceu si toti isi bat joc de inaltimea mea...1,61. Sunt scunda! Si nu imi e rusine cu asta!
Ceea ce ma diferentiaza de alte fete probabil ca e personalitatea mea vulcanica, cand sunt nervoasa actionez violent nimeni nu ma prea suporta...Dar e in regula nici eu nu ii suport pe ei!
-Katy, hai la masa!
-Sora idioata, ma cheama Kate nu Katy!
-Nu poti fi si tu prietenoasa macar o data in viata?
Am o sora, Anna , o urasc! Din cauza ei traiesc doar cu ea... Fara mama. Dar asta este o alta poveste.
-Piticanie, azi nu ai scoala?
-Sa te ia dracu'! Esti de varsta cu mine!
-Da da, numai ca eu am 1,75 si tu 1,61. Imi spune razand.
-Taci! Nu am nevoie de tine ! Pot trai doar cu persoana mea!
-Kate, mai taci dracu'!Eu iti fac mancare, eu iti spal hainele! Macar comporta-te frumos daca nu stii sa multumesti!
-Esti inutila! Mancarea o comanzi in mare parte , masina spala hainele, menajera face curat si mama trimite bani. Numai fa pe victima cand defapt esti o inutila!
-Sora idioata! Pleaca! Du-te , numai manca cu mine!
Sa moara! Mereu face pe sefa, nu am nevoie de ea cum i-am zis e inutila! M-am imbracat si am mers spre idioata mea scoala.
Cum ies pe usa simt ceva moale sub piciorul meu... Si mare.. O fi vreun sac? Cand ma uit in jos este un... Un... Un cadavru!
-AAAAAAAAAAAAAAAAA, cadavru! C-Ce ma fac?
-Cine naiba urla?
-AAAAAAAAA, cadavrul vorbeste! Nu esti cadavru, boschetar!!!!!!!!!!
-Esti idioata? Am 17 ani, sunt adolescent, taci naibi si lasa-ma sa dorm!
-Boschetar tanar! Si pleaca sau iti strivesc fata!
-Ma enervezi! Si cand se ridica vad un baiat inalt , mult mai inalt ca mine, cu parul brunet si ochii cenusii, pana la urma nu e un boschetar, dar de ce naiba dormea pe presul meu?!
-C-Cine naiba esti tu? I-am spus itirtata.
-Oh, esti doar un copil, scuza-ma.
Va regreta ceea ce a zis! Fara sa mai ii zic ceva ii dau o lovitura puternica intre picioare. A cazut jos de durere si a zis cu ura:
-Copila idioata! Pentru ce dracu' a fost asta?
-Ciudatii boschetarii care dorm in fata usii altor oamenii asta primesc!
Nu a mai zis nimic doar a coborat scariile si a plecat. Ceea ce e ciudat e ca avea uniforma ca a mea... Ah, ce proasta sunt! E din liceu cu mine! Defapt el e mai prost! Deodata iese Anna din casa.
-Ce naiba, te iei in gura si cu aerul? Imi spune pregatita de liceu.
Nu o bag in seama cobor scarile in graba si jos ma intalnesc cu Alice. Am uitat sa mentionez Alice e SINGURA persoana din toata lumea pe care o agreez, ea e cea mai buna prietena a mea.
-Alicee! Spun eu stigand si luand-o in brate.
-Ohh, Kate ce faci periculoasa mica?
-Ca de obicei ma cert cu inamica. Iniamica fiind sora mea.
-Ohh, inteleg! Dar am vazut un baiat frumos iesind de la tine din scara ai idee cine e?
El e , cu siguranta... Dar nu am sa ii spun de el, nu e important oricum.
-Uhm, nu , cine stie poate a vizitat pe cineva,
-Ciudate. Spune Anna iesind din scara si trecand pe langa noi.
-Sora proasta! Urlu eu.
*
-Kate, eu ma duc pe partea asta la locul meu de munca sa verific ceva . Voi intarzia putin la liceu.
-Nu e nimic Alice, ii spun luand-o in brate.
-Poti fi si draguta?
Cand ma intorc il vad pe ciudatul care dormea pe presul meu.
-Si tu ce naiba cauti aici?
-Vezi tu sunt la acelasi liceu cu tine, din cate observ spre mirarea mea... Nu esti la gradinita. A spus incepand sa rada.
L-am lovit din nou intre picioare si am plecat.
-Tu! Asteapta! A spus deabea mergand.
-Mai vrei o lovitura?
-Nu, incerc sa fiu mai politicos, uite imi pare rau pentru incidentul de dimineata, vezi tu am mers aseara intr-un local si m-am intors tarziu... Iar dimineata fratele meu mai mare m-a gonit, si am aterizat pe presul tau, eram obosit.Si
da scuze ca te-am facut copil de gradinita.
E singura persoana care si-a cerut scuze.. Si-a cerut scuze pentru ce mi-a zis.. El chiar si-a cerut scuze.. Dar nu imi pasa! Tot un idiot e!
-Hmpf! Doar scot un sunet iritant si plec inainte spre liceu.
*
-Ohh, domane, e Kate taceti! Se aud numai lucruri de genul pe holurile liceului, au si de ce sa zica asta, mereu sar la bataie cu cei ce ma enerveaza si chiar sunt puternica pentru corpul meu mic. Cand intru in clasa vad un idiot asezat
in locul meu.
-Ce naiba cauti tu aici? Zic eu maraind.
-Kate, imi pare rau! Nu se va mai repeta! Nu stiam ca stai aici!
-Doar dispari!
Ora a trecut repede si cum a venit pauza m-am grabit spre cantina, locul meu preferat. Cand imi iau mancarea ma ciocnesc de cineva.
-Fata mica si agrasiva , iar dau de tine!
-Cum se face ca mereu dau de idioti ca tine? Ii zic eu.
-Pai ... Macar zi-mi numele tau.
-Nu te intereseza!
-Adam! Spune intinzand mana.
Baiatul asta... E asa un ciudat...
-Kate.
Si de atunci in fiecare pauza a venit si a vorbit cu mine, chiar daca il ignoram... El vorbea mereu cu mine...
CITEȘTI
Ce ma fac cu un idiot ca el?
RomanceKate este o fata cu o personalitate puternica, este mica de inaltime insa corpul ei are o putere incredibila. Mereu jigneste persoanele pe care nu le suporta sau actioneaza violent. Insa aceasta va avea de-a face cu un baiat care va face tot posibil...