Resimdeki kitabın ana karakteri İLKCAN
Sınıfa girdiğimde ön sirada tanistigim bir arkadaşım oturuyordu onun yanina gittim selam verdim ve izniyle yanina oturdum daha sonra sohpet etmeye basladik. Arkadaşımın adı İlknur. İlknurun bazi yasadigi şeyler üzücü şeylerdi. Benimle paylaştığı zaman çok sasirmistim.elimden geldiğince ona yardimci olmaya calisiyordum. Sınıfta tam olarak dört tane kiz vardi. Ben, İlknur, melis, Sanem. İçlerinde en samimi oldugum ilknurdu. Melisle de anlasmistik ama Sanem ile pek samimiyet kuramamistim. Bana soğuk gelmişti davranislari tavirlari pek kanlarimiz uyusmamisti sanemle sorun yasayacagim gibi görünüyordu...
Hayatımda yiğit diye bir erkek vardı. Yani sevgili gibiydik ama sevdiğini düşünmüyordum benimle sanki alay etmek için berabermis gibime geliyordu yada sadece vakit gecirmekmis gibi. Bende pek birşey hissetmiyordum aslında zamani gelince ondan da ayrilacaktim ve de derslerime yogunlasacaktim çünkü bolum secimlerimiz vardi ve en iyi bölüme girmeyi hedefliyordum. Umarim hedeflerimi ve hayallerimi. Gerceklestircektim.
Okulun ilk günü eve dönerken biraz zorlanmistim. Siniftakilerden size pek bahsetmiycem çünkü pek bahsedilecek yanlari yok siradan ergen erkekler. Eve dönerken yağmur yağmaya baslamisti. Beyaz denizci üniformalarıni çamurdan korumak gerçekten de zordu. Servis kullanmiyordum. Belirli bir otobusumuz vardi onunla eve donecektim ama saatlerini karistordogimiz için farkli yollar deneyerek sinifimdan bir arkadasim ile bir minibüse binip evlerimize donmeyi basarmistik
Yol uzakti ama alismaya calisiyorduk..Suanlik hayatimda hicbir şey yoktu ki ne olabilirdi ki ama ilerleyen zamanlarda göreceğiz neler oluyormuş...
(Kusura bakmayın biraz kisa oldu ama ilerleyen zamanlarda daha güzel bölümler olacaktır :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Somurtuk Gülüsler
ChickLitHenüz hayat daha yeni başlıyor.hiçbirşey bilmiyoruz hiçbir şeyin farkında değiliz hiçbir sorunlarimiz yok. sorumluluğumuz yok herşey toz pembe gayet rahatız aslında. Küçücük şeyleri kendimize büyük gibi gösteriyoruz ama yaşadıkça üzüldüğümuz şeyleri...