Resimdeki çocuk dolunay.
Nasil bir tipdi bu dolunay boyle.
Bakisleri sert gulusleri ise bir çocuk gibiydi. Giyinisi standart erkekler gibi degildi. Kendine özgü bir kimliği var gibiydi. Yada birilerinden gizlenirmis gibiydi.Henüz daha konuşmaya baslamamistik ama benim dolunay hakkında ki düşüncelerim belirmişti kafamda. Sert tavirli biraz gizli kimlik gibiydi biraz psikopat takiliyordu Belliki. bu bakislar ve bu duruş bana onu andiriyordu.
Bende normal bir karaktere sahip değildim aslında sadece yeni cevremde kotu etiket olmak istemiyordum. İyi davranmaya calisiyordum hattaga genelde tek takiliyordum.
Dolunayin yasadigi yada yasattigi bir takim şeyler vardi sanki içimdeki ses öyle diyordu.. Düşünürken mesaj geldi merhaba karsilik olarak merhaba yazdim nasilsin diye sordu iyiyim sen nasilsin dedim bende iyiyim ama simdi cikmam gerekiyor sana numarami vereyim bana mesaj atmak istersen atarsin dedi ve numarasini verip çekip gitti. Boyle yapmasi benim ona karsi daha da soğuk durmam gerektigimi hissettirdi.
Ne kadar da kaba bir çocuk diye düşündüm kendi kendime tüm hevesim gitmişti. Gece saat 00.00 da merhaba numarami kaydet diye mesaj attim karsilik olarak sen kimsin diye mesaj geldi ilkcan ben dedim hangi ilkcan dedi inanamiyordum resmen beni umursamiyordu bile kendimi kisaca tarif ettikten sonra evet hatirladim dedi hatirlata bilmem ne hoş dedim sinir olmuştum ne kadar da öküz bir çocuk diye düşünmüştüm
Bu şekilde düşünürken mesaj geldi ilkcan daha sonra konussak olurmu şuan pek iyi değilim de dedi
Neden ne oldu yardimci olabilecegim birşey varmi? Diyerek cevap verdim cevap vermemişti ve bu beni çok sinir etmişti belki müsait değildir belki kötü bir şey yaşamış olabilir veya avga ediyor da olabilir diye düşünüyordum uyuya kalmisim...
Sabah uyandigimda telefonuma mesaj gelmişti ben uyuduktan iki saat sonraKusura bakma aksam özel bir durumdan dolayı seninle konusamadim. Nasilsin?
O saattemi gelmişim aklina ne saçma şeyler yapiyor bu neymiş bu özel durumu acaba saklayacak kadar. Zaman ayiracak kadar. Nasil birisin sen dolunay. Zararli birimi yoksa yararli birimi?
Kimin kime ne yarari varmis ki bu devirde kime guvenebilirsin ki sanki?Neyse ki bende çok sakin saf ve temiz bir kiz degilim .
Kavgadan dolayi mahkemeler, arka sokağa çekip bicak cekmeler, öğretmen dövmeler, disiplin cezalari ve bunun gibi şeylerle aram iyiydi. Ama ailem artik bana güvenmiyordu ve de benimle ilgili bütün hayalleri bitmişti nerdeyse. Hedefledigim okulu kazanmak onlar için bir ışık oldu. Biraz daha güvenmeye basladir ve bu güvenlerini boşa çıkarmak istemiyorum. En küçük sarsintida yikilacakmis bir yapi gibiydik ailecek ama benim okulu kazanmam bizim yeniden saglamlasmamiz olmustu.
Ve yeni okula gectigimde de sakin kalmayi yeğliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Somurtuk Gülüsler
ChickLitHenüz hayat daha yeni başlıyor.hiçbirşey bilmiyoruz hiçbir şeyin farkında değiliz hiçbir sorunlarimiz yok. sorumluluğumuz yok herşey toz pembe gayet rahatız aslında. Küçücük şeyleri kendimize büyük gibi gösteriyoruz ama yaşadıkça üzüldüğümuz şeyleri...