Sütike története

150 15 7
                                    

Egy nap, Sütike elment fizetett szabadságra.

Sütike nagyon boldog volt amiért fizetett szabadságra mehetett, ezért azon nyomban elkezdett pakolni.

Sütike ezzel hamar meg volt úgyhogy a bőröndjét a hóna alá csapta a bőröndjét és elindult dobozoló pályaudvarra.

Ott hamar be is dobozolták, majd egy boltba küldték.

Az úton nagyon jól elszórakoztak a többi sütikkel.

Énekeltek, barchobáztak, énekeltek egészen addig amíg le nem vette valaki a dobozt a polcról.

Sütike nagyon megörült, hogy ilyen hamar átszállítják.

Sütike szállítója hamar haza vitte a házába Sütikét, és be is rakta a dobozt a hűtőbe.

Sütike és társai hamar ki sz álltak a dobozból és átmozgatták elzsibbadt izületeiket.

Sütike csodálattal nézett körbe a hatalmas hűtőben, mikor megakadt a szeme egy gyönyörű hölgyen.Tejecskén. Tejecske más volt, mint a többi tej. Tejecske különleges volt.

Zsírszegény és fél literes.

Sütike azonnal beleszeretett.

"SZERELEM volt első látásra."

Sütike megigazította a tökéletesen beállított haját, majd Tejecske felé vette az irányt.

Tejecske épp Naranccsal beszélgetett, mikor Sütike odaért.

Sütike kihúzta magát, majd vett egy mély levegőt.
Megkocogtatta Tejecske vállát mire az szembe fordult Sütikével.

- Hábádábudubí budubu. - hadarta Sütike.

Sütike nagyon cikinek érezte a helyzetet...

Ő nem ezt akarta mondani Tejecskének.

Tejecske nevetve hagyta ott barna orcájú Sütikét.

Sütike nem bírt együtt élni ezzel az emlékkel ezért levetette magát a polcról.

Sütike könnyezve zuhant a hűtő alja irányába.

Mikor leért szétplaccsanva tört darabokra.

Sütike szelleme azóta is kísért a hűtőben és az összes zsírszegény tejet lelöki pont oda ahova anno ő is vetette magát.

SütikeWhere stories live. Discover now