Tanıtım

94 4 4
                                    

Taha : Baş Karakter. En büyük hayali futbolcu olmak. Ama bu yola giderken karanlık işlere buluşarak sevdiği kadını kaybedip hayatını karartıyor.

Esra : Taha'nın ilk aşkı. Sevdiği kadın. Taha 'yı karanlık işlerden kurtarmaya çalıştıkça kendini bu karanlık işlerde buluyordu.

Deniz : Taha'nın en yakın arkadaşı. Ama Taha' nın en büyük düşmanı. Onun başarılarına tahammül edemiyor.

Burak : Tahan'ın abisi. Şımarık, ailesine tüm zorlukları getiren biri.

Zeynep : Esra'nın arkadaşı.

Dilan : Taha' nın ablası

Elif : Taha'nın kız kardeşi

Raşit Bey : Taha'nın babası.

Sema Hanım : Taha'nın Annesi.

Yusuf Amca : Oyuncakcı dükkanın sahibi.

İLK BÖLÜM

Küçüklüğüm Kars 'ın küçük bir kasabasında geçti. O zamanlar haliyle çok fakirdik. Annem el işi yaparak eve katkıda bulunmaya çalışıyordu. Babamın ise küçük bir ayakkabı atölyesi vardı. Ben ve abim o zamanlar okuyorduk. Ben dördüncü sınıfa abim yedinci sınıfa gidiyordu ablam ise çeşitli nedenlerden dolayı okulu bırakmıştı, küçük kardeşim henüz okula gitmiyordu. O zamanlar çok sıkıntı yaşıyorduk ve bu durum babamı çok üzdüğünün farkındaydım. Ben de eve fazla yük olmamak için okuldan çıktıktan sonra evimizin yanındaki oyuncakcıda çalışacaktım. Hem bu sayede oyuncaklar ile de oynamış olurdum. Bu durum annemi rahatsız ediyordu olsun ben çalışıp hayallerime kavuşcaktım,futbolcu olacaktım. Bunun için de hem çalışıp hem de okuyacaktım. Kararlıydım. Bunun yanı sıra bi de ilk aşkım olan Esra vardı. Aşk denir miydi? Bilmiyorum, belki bir beğeni belki de aşk sandığım o duygu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Saf AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin