f e m

16 1 1
                                    



Choklad och mysig filmstund

Olivias perspektiv

Jag har precis vaknat så jag går upp och går in i badrummet för att tvätta ansiktet.
När jag har gjort det så går jag ner till köket för att ta något att äta.

Idag gjorde jag en smoothie bowl, vilket är att man gör en smoothie och lägger den i en skål sen kan man hälla kokos,bär,müsli på den.

20 minuter senare
Jag har precis ätit upp så får jag ett sms från Noah.

Deras sms konversation

Från Noah💕 10:46
Hej, vad ska du göra idag?

Till Noah💕 10:46
Inget speciellt, vill du komma över?

Från Noah💕 10:47
Okej, är det lugnt ifall jag kommer typ halv 12?

Till Noah💕 10:48
Mm, då ses vi då👌🏼😺

Från Noah💕 10:49
👌🏼

Nu kom William in i köket och sa "godmorgon"

"Godmorgon Wille, vad ska du göra idag?"
Frågade jag

"Vet faktiskt inte, du då?"

"Noah kommer hit vid typ halv tolv"
Sa jag som svar på hans fråga.

Då sa han "oooh"

Jag bara himlade med ögonen och satte ner min skål i diskmaskinen efter att jag hade sköljt ur den, sen gick jag upp igen.

När jag var där uppe så gick jag än en gång till badrummet och borsta tänderna, sen gick jag till mitt rum för att bestämma vad jag ska ha på mig. (kolla bilden högst upp)

Jag valde ett par mjuka shorts ifrån Kappahl och ett rosa linne.

Sen tog jag lite concealer,puder,mascara och eyeliner med en liten vinge.

Nu är klockan typ 20 över elva så han kommer väl snart.

10 minuter senare

Nu har han kommit hit, han har ett par shorts och ett löst linne.

"Vad ska vi göra?"
Frågar han och jag svarar:
"Vi kan ha vattenkrig, jag har vattenpistoler och det är jättevarmt ute"

"Ja, det kan vi göra, men jag måste då gå hem och byta om till badshorts, jag kommer strax"

Han gick och jag gick upp igen och valde bikini. Jag har typ 20 stycken så det kan ta lite tid.

Tillslut så valde jag min neonrosa triangl bikini, för det är snyggt när man är lite brunare som jag är

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tillslut så valde jag min neonrosa triangl bikini, för det är snyggt när man är lite brunare som jag är.

När jag precis har bytt om och tagit bort sminket för vi ska ju köra vattenkrig så knackar det på dörren, jag springer ner och där står Noah med bara ett par blå badshorts så jag ser hans abs, jag märker att jag har stirrat när han börjar skratta, så jag kollade upp och känner hur jag rodnar.

Han tar av sig sina flip flops och jag går och hämtar vattenpistolerna.

Ca 2 timmar senare

Vi har haft vattenkrig i typ 2 timmar, det var jättekul.

"Noah, vad ska vi göra nu?"

"Vi kan väl kolla på film?"
Frågar han

"Ja, vi har Netflix och vi har choklad och läsk."

"Okej"

Jag har en tv på mitt rum och jag har Netflix på den, jag och Noah går in i köket och jag tar fram choklad medan Noah tar fram två glas och en flaska med Fanta exotic.

Han häller upp fanta i båda glasen och jag knäcker chokladen i bitar och lägger de i en skål.

Sen går vi upp till mitt rum och vi sätter på en skräckfilm som jag inte minns namnet på.

När den första läskiga saken kommer fram så säger Noah att jag kan lägga mig så att min huvud är på hans bröst.

Jag hoppas att ni gillade kapitlet så hörs vi😻
Baii😽

Summer loveWhere stories live. Discover now