1.část

67 3 5
                                    

Dneska se  stane něco hrozného.Vlastně nevím proč jsem to napsala.je to nesmysl. Nemám žádný důvod být rozrušená, naopak, mám všechny důvody být šťastná,ale je 5:10 ráno a já jsem zase vzhůru a mám strach. Snažím sama sebe přesvědčid, že jsem v pořádku a nic se mi nemůže stát. No nic měla bych vstávát.  Od 5:30 do 6:23 jako skoro každý den si čtu svojí oblíbenou knihu "Sama sebou" tu knihu úplně miluju. Jako každy den vstanu a zatne se mi před očima musím stát na místě 20sekund aby mi to černo zmizelo před očima. Když se konečně proberu jdu se s vím psem.Pak se nasnídam, udělám si tousty s avokádem, s mátovím čajem a k tomu ještě kafe v kávováru Dolce Gusto. Poté se obléknu hodím na sebe modré džíny ze zary a k tomu obyčejné černé tričko také ze zary. Namaluju si řasenku .Připravím si tašku a jdu do předsíně kde si obuju růžové SuperStary. Hned jak vyjdu ze dveří tak si strčím sluchátka do uší jako vždycky. Když přijdu do školy hodím na lavici tašku pozdravím holky a jdu se procházet se sluchátky v uších po škole. Mám kamarádky, ale většina lidi mě má za deep holku. Už i učitelka volá mé mámě že jsem pořád jen smutná, že nepracuju v hodinách a jenom ležím na lavici se strčenýma sluchátkama v uších.. Možná jsem taková ale co, jsem tak šťastná jsem ráda sama. Jo mimochodem jmenuji se Rebecca Wilson přezdívka je Rebka jo jak divné, je mi 14let. Přišla jsem domů ze školy lehla jsem si do postele a začala koukat na film "co ta holka vlastně chce" taky super film. Bylo asi 19:45 a ja jsem se šla vykoupat. Když sem se vykoupala tak sem šla prohlédnou všechny sociální síťe když sem je všechny prohlédla tak bylo asi 22:11 a ja sem dostala totální chuť na cukrovou vatu a Capri-sonne. Tak jsem šla do místního supermarketu. Cestou spátky  jsem se šla projít do parku, rodiče  nebyli doma máma byla na služební cesťe a táta byl v práci.
Pokračování příště.....

Vězněná Kde žijí příběhy. Začni objevovat