Dus, dit ben ik:
Zaralin Julitá Valeriá dé la rosa.
Maar noem mij maar gewoon bij mijn eerste naam: Zaralin.
Stel je eens voor hoe verschrikkelijk het zou zijn als iedereen al mijn namen de hele tijd zei.In de gang was het dan: 'Heyyyy, Zaralin Julitá valeriá dé la rosa, JE VERGEET JE JAS..ALWEER!
In de klas: ' AHUM. Zaralin Julitá valeriá dé la rosa LET even op alsjeblieft en stop met het tekenen van hartjes op je ARM!
Tijdens het avondeten: Zaralin Julitá valeriá dé la rosa eet eens door en kijk niet met zoveel afgunst! Kinderen in Afrika zouden een moord doen voor deze óvérheerlijke rijst met gehakt!
(Ja, dat las je goed.. Rijst met gehakt. Mijn ouders kunnen echt niet koken!)Oké nee, het is maar goed dat mensen mij altijd Zaralin noemen, of zaar, of zaza. Die laatste bijnaam haat ik trouwens.
Zaralin is ook de naam van mijn youtube kanaal. Een youtubekanaal met haar liefst 800.000 subs. En dit in minder dan een half jaar tijd. Op 1 of andere vage manier vinden mensen het leuk om mijn hoofd te zien bewegen op een videobestand met een paar edits erdoor.
Eventjes kijken.. Wat kan ik nog meer over mijzelf vertellen.. OJA! Ik ga 3x per week naar dansles, ik doe momenteel HBO studie rechten op het Windesheim, en ik vind het hartstikke leuk om te zingen. Daarnaast zijn al mijn beste vriendinnen ook youtubers. Je moet ons een beetje zien als 'the squad', maar dan de vrouwelijke versie.
Wij noemen onszelf 'THE GIRLS'. Waarom? Heb geen flauw idee. Dat is een domme naam die Taystee heeft bedacht. Ik zou ons eens voorstellen:Taystee (200.000 abonnees): het drukke, grappige meisje die iedereens humeur kan opbeuren met haar rare, lachwekkende humor.
Sari: (500.000 abonnees): het meisje met de hardste schaterlach die je ooit zult horen. Sari is een meisje die elke situatie gezellig kan maken. Zonder dat ze het probeert.
Julia (150.000 abonnees) stinkend rijke vader en gaat super vaak op vakantie. Maar desondanks gedraagt ze zich nooit verwend en is ze vies van niemand. (Maar goed ook, want ik HAAT mensen die zich verwend gedragen)
Ana-Sofia (100.000 abonnees) het meisje met de minste abonnees, maar met de leukste kledingstijl. Kom op, zelfs met crocs kan zei een leuke outfit combineren.
En ja, dan heb je mij nog, met mijn 800k subs. (wat ik nog steeds niet kan geloven). Ik kan mij nog herinneren toen ik vorig jaar op de dytg nog geen youtubekanaal had. Ik werd platgedrukt toen ik in de rij stond voor Dylan Haegens. Niemand zag mij staan. Ik denk dat dat dit jaar wel even anders zou zijn, maar ja dat zien we snel genoeg, want Ik ga morgen namelijk samen met de meiden naar de DYTG.. Ik vraag mij echt af hoe het daar is als ja, best grote youtuber.
Ik zou mijn best moeten doen om niet te hard te gaan fangirlen wanneer ik andere youtubers zie. Ik zou ook mijn best moeten doen om een beetje normaal op foto's te gaan staan. Thuis kan ik duizend selfie's nemen en er vervolgens 999 verwijderen. Op de dytg heb ik maar 1 kans, als ik die verpest gaat mijn lelijke foto heel het internet over.
Denken hieraan maakt mij veel te zenuwachtig. Ik zie vanzelf wel hoe morgen wordt. Ik sluit mijn computer en val daarna in slaap.
JE LEEST
Een Youtube Liefde
Fanfiction800.000 subs, dat heeft Zaralin in korte tijd weten te behalen op haar youtube kanaal. Wanneer ze op haar eerste dytg als 'grotere youtuber ' Rayan ontmoet, veranderd haar leven compleet. Al helemaal nadat Rayan aan haar voorstelt om samen met The...