Dytg here we come!

96 15 7
                                    

Ik keek op de klok, het was 5 uur 's nachts.
Omg, hoe krijg ik dit nou weer voor elkaar! Dacht ik bij mijzelf.
The girls en ik hebben serieus pas om 9 uur afgesproken bij mij thuis. Vanaf mijn huis zouden we een taxi nemen naar de dytg. En zo perfect om 10:00 aankomen.

Maar ik met mijn domme kop moest persé weer om 5 uur in de morgen wakker worden. En daarna ook nog eens klaarwakker zijn.
Nee, slapen zat er voor mij niet meer in.

Met een chagrijnig gezicht stap ik mijn bed uit,  verzamel ik wat spullen, en stap onder de douche. Tot mijn grote ergernis kwam ik erachter dat mijn douchegel, shampoo en deodorant op waren! Toen ik nog chagrijniger op de wc ging zitten was.. Je raadt het al: het wc papier op!
Uitermate chagrijnig plofte ik neer op mijn bed en viel weer in slaap.

Voordat ik het wist werd ik ruw verstoord door de bel. Ik stond met een slaperige kop op en maakte voorzichtig de deur open. Toen ik de deur net van het slot had gehaald trok iemand de deur al open. Het was Taystee! 'HEEYYYY GIIIRRRLL' schreeuwde ze. 'KLAAR VOOR VANDAAG?!'

Door Taystee's oorverdovende gekrijs was ik meteen klaarwakker. Terwijl ik eindelijk een beetje besef begon te krijgen  waar ik mij bevond en wat er allemaal aan het gebeuren was krijste Taystee lekker hard door.
'GIIRLL, WTF IS ER MET JOUW HAAR GEBEURD?!
SORRY, MAAR HET LIJKT ALSOF ER 2 VOGELS EEN PARINGSDANS HEBBEN GEDAAN.. MIDDEN IN JE HAAR!

De rest van de meiden kwamen binnen en begonnen hard te lachen. Ana-Sofia vulde aan . 'En wat is er met je kleren gebeurd, al die kreukels! Sorry maar dit kan echt niet'

Ik voelde mijn wangen rood worden en keek in de spiegel.

Ik moest toegeven, ze hadden gelijk. Ik zag er niet uit.
Ugh, dat komt natuurlijk omdat ik nadat ik 's nachts ben wakker geworden en nadat ik mij helemaal had klaargemaakt weer in slaap ben gevallen.

Na mijn haar te hebben gefatsoeneerd en mijn kleren te hebben gestreken, stapten we met veel enthousiasme in een taxi. Links van mij zat Sari en rechts van mij zat Taystee die vrolijk een  sandwich met ham naar binnen zat te werken.
Maar serieus, ik heb niemand maar dan ook echt niemand, zo ontzettend veel van eten zien houden als Taystee. Niet normaal meer.

Voordat we het wisten stopte de taxi achter de dytg vlak voor een speciale ingang voor youtubers. Taystee stapte als eerst uit de auto, bleef even staan en schreeuwde 'DYTG HERE WE COME' .

Hoe kreeg ze het voor elkaar. We waren serieus nog maar een paar minuten aangekomen en ze schopte al weer herrie.

Omdat ik helemaal achter in de taxi zat duurde het even voordat ik er uit kon. Terwijl ik uit het taxi raampje keek zag ik een andere taxi aankomen.
Toen ik wat beter keek zag ik wie daarin zaten GIO en TIES en JOB en MAARTEN!! De taxi kwam steeds dichter bij 'OMG, IK ZIE JOEY EN SHAQUILLE' hoor de ik Julia buiten schreeuwen.
De taxi kwam nog meer dichterbij.. Ik keek steeds beter en beter en toen hoorde ik Taystee schreeuwen 'OMG, IK ZIE RAYAN'.

Op één of andere vage manier kreeg ik toen ze 'Rayan' zei een kriebel in mijn buik, je weet wel, een kriebel die voelt als een vlinder. Een vlinder die in je buik gevangen zit en met haar vleugels tegen je organen aan kietelt, waardoor dat tintelende gevoel ontstaat.

'ZARALIN, KOM ERUIT. WE HEBBEN NIET DE HELE DAG DE TIJD' Taystee verstoorde mij uit mijn gedachten en trok mij hardhandig de taxi uit. Voordat ik Rayan beter had kunnen zien werd ik alweer door Taystee de DYTG ingesleurd.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 13, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Een Youtube LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu