GoGo

63 1 2
                                    

Uběhl rok od zákazu Youtubu

Achjo. Co se to se světem děje? Miloš zakázal Youtube, Kovy je mutant a navíc ho hledá policie, která ho nemůže najít, protože ho nikdo už rok neviděl, Lucka odjela do Francie a já se tu válim u bazénu a piju limonádu. Pomyslel si GoGo. Pak se zvedl a odešel do hotelového pokoje a tam si sedl na balkon. Pozoroval nádherný výhled na moře, ale najednou si všimne něčeho co vypadalo jako padající hvězda, která měla fialovou barvu a nebezpečně se přibližovala. Vletěla GoGovi do pokoje přes balkon a přistála na zemi. Když přestala hořet GoGo poznal že to je Falenka. GoGo se hned začal vyptávat co se děje a proč hořela. Falenka se slzami v očích řekla je jako Kovy, jdou po mě a po všech co jsou jako já a Kovy. Cože? Ty jsi mutant?! Řekl GoGo a potom se hned zeptal co umí. Falenka nasadila výraz to si děláš p**el a pak řekla tos neviděl tu šou s fialovým ohněm a nebo to že sem letěla z Česka až do Turecka. Do pokoje trhla ozbrojená banda lidí, kteří mířili na Falenku. Falenka namířila ruce na dva "policisty" a vyslala na ně fialový plamen, který je usmažil. Začal obrovská bitka s plameny a střelami. Když na nohou zůstala jen Falenka a GoGo se schovával za postelí někdo namířil Falence pistoli k hlavě. Byl to jeden z těch "policistů". Řekl už žádní mutanti. GoGo natáhl ruku a rychle se zvedal aby mohl něco udělat, ale bylo už pozdě. Falenka spadla na zem a v GoGovi se spustila mutace. Silou vůle ho proměnil v kámen. Přišel k Falence a ta mu řekla svá poslední slova pomsti mě. Pak Falenka odešla, ale tím co řekla změnila život dalším mutantům a zachránila svět.

Zítra budu psát pokračování a neberte to tak že bych Falenku neměl rád a proto zabil to ne!! Falenka je moje nejoblíbenější youtuberka ze všech. 😀😍

Youtube-men [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat