-Olivia! -kiabált Zayn a fülembe,majd szembe öntött egy pohár jég hideg vízzel.
-Takarodj ki a szobámból! -orditottam,és a párnám felé dobtam.
Rá pillantok a telómra,7:30.
Fel keltem az ágyból,és a fürdőnek vettem az irányt.
Lezuhanyoztam,beszárítottam a hajam,majd fel vettem egy,pink színű szűkitett mini rucit,és egy ugyanolyan színű tűsarkút.
Ezután lementem a konyhába reggelizni.
-Olivia,ugye tudod hogy ez évben is neked kell a bál királynő lenni? -jegyezte meg anya.
-Ez egyértelmű anya. Mindig én vagyok. Ja.. Mondtam már hogy jelentkeztem Diák elnöknek.
-Ennek örülök.-emelte fel büszkén tekintettét rám anya.
-Csak hogy.. Nem csak te indultál a választáson.-jegyezte meg a bunkó tesóm,Zayn.
-Na ne röhögtes. Még is ki? -tettem karba kezem.
-Sarah! -jelentette ki vigyorral az arcán.
-Az a kis.... -dühömben azonnal ki indultam a házból,majd be ültem a kocsimba és a sulinak vettem az irányt.
Mit képzel ez a ribanc magáról! Azt hiszi hogy ő felérhet hozzám?
Na azt nem!
Majd most meg tudja hogy ki vagyok én.
Nem fogom hagyni hogy,elvegye azt ami az enyém.
Minden évben én vagyok a királynő a suliban,és ez most sem lesz máskép.
Le parkoltam a kocsimmal a suli parkolólájában,majd emelt főlevel kiszáltam a kocsiból.
-Szia Olivia. Olyan szép vagy. -szólitott meg a kétszínű barátnőm Margaret.
-Igen tudom! -mondtam neki.
Ahogy beléptem a folyosóra,azonnal meg pillantottam Sarah-t.
-Hallom te is indulsz a választáson.-vontam fel szemöldököm,majd tettem egy gúnyos mosolyt.
-Igen Olivia.-adott egy egyenes választ,majd az udvarra igyekezett.
-Gyerünk. Mutassuk meg neki hogy ki itt a főnök.-tettem karba kezem.
-Ahozz hogy rád szavazannak,kedvesnek kell lenned,ugye tudod? -jegyezte meg Nataly,aki egy idegesitő stréber. De igaza van! Elő kell kaparásznom a kedves és oda adó énemet.
Kimentünk a barátnőimmel az udvarra.
-Eddig mennyien szavaztak rám? -kérdeztem Alice-t,aki a szavazást intézi.
-Elég sokan.-bólogatott elismerően.
-Ez egyértelmű, hisz én vagyok a királynő ebben suliban.-felültem az asztalra,majd körmömet reszelni kezdtem. Ezt akkor teszem ha dühös vagyok.
Közben pillantásom Sarah-ra vetődött,ahogy kedvesen osztogatta az ingyen Colákat.
-Szerintem... Nekünk is valami ilyesmit kellene csinálunk.-mondta Amily.
-Te kusolj! -rá förmedtem,majd bele bokszoltam a válába.
-Áu! Ezt most miért csináltad?
-Valakin le kell vezetnem a dühöm.-jegyeztem meg neki.
-Vajon ki lesz az év Királynője? -kérdezte gúnyosan Harry.
-Te fogd be! Amugy meg én.-leszáltam az asztalról és,kezemmel végig simitottam Harry kidolgozott felső testét.
-Ugye tudod hogy utálak Olivia.-jelentette ki halovány mosolyal az arcán.
-Szivből gyülölek ezt te is tudod,Harry.-tettem karba kezem,és szememmel kacéran végig mértem.
- Te jó ég! Olivia nézd,azt a tömeget ami sorban áll Sarah előtt.-mondta kiakadva Amily.
-Ez a repedt sarkú ribanc túl sokat képzel magáról.-mondtam,azzal meg indultam Sarah felé.
-Kérhetnék én is egy colát? -kérdeztem mosolyogva.
-Hát persze.-mondta mosolyogva,majd nyujtott felém egy piros poharat,benne a colával.
-Óh! Annyira sajnálom. Hogy én milyen ügyetlen vagyok.-szabadkoztam miután fejére borítottam a colát.
-Ne akarj az ellenségem lenni,mert még azt is meg bánod,hogy a világra jöttél.-sugtam oda Sarah-nak.Ezt a törtènet IrinaVarga-val irtuk közösen. Nem tudom milyen oknál fogva, de törölte könyveit, ès csak azokat hagyta meg amiket már befejezett, de ezt az egy törtènetet át adta nekem, mivel ezt közösen irtuk. Akik olvasták az ő könyvei között, azok ne utáljanak nagyon. 😀☺ Meg próbálok jó rèszeket irni. Köszi IrinaVarga 😍
YOU ARE READING
Összezárva
RandomÖt fiatal,akik utálják egymást! Harry ki akarja iktatni a többieket,hogy ne tudjanak ott lenni a Nyári Táborban. Ám de azzal nem számol,hogy a kedves Igazgató,meg kéri őt hogy maradjon,és ő maga vigye el a többieket a Táborba. Harry kénytelen szót f...