2.rèsz

35 5 2
                                    

A dühtől legszivesebben ki tèptem volna az összes haját, de inkább nem. Meg próbálok nyugodt lenni, ès kedves, hiszen nem mutathatom ki, hogy ilyen is tudok lenni.
-Ezzel csak te járatod le magad mindenki előtt. -Mosolyogtam halvány gúnyos mosollyal az arcomon.
Pár perc után ki osztottam a colákat, ès èpp sietve indultam át öltözni, mikor hallottam hogy Margaret elkezdett valamit hisztizni Olíviának.
-Igaza van. Szerintem nem kellenne mások előtt ilyet csinálnod, mert kevesen fognak rád szavazni. -Forgatta szemeit.
-Te ne szólj bele itt èn vagyok a királynő ès èn is leszek. Ezt elintèzem. Addig is kuss.
-Nálad nincs szebb, sajnálom. Igaz most nem utálsz?
-Nem vagyok kíváncsi a hisztidre.
Ahogy hallottam ezt a "beszèlgetèst" halvány mosolyt vetettem, ès mèg "erősebbnek" èreztem magam.
Èpp a lány öltöző felè vettem az irányt. Annyira elmèjültem, hogy nem vettem èszre hogy valakinek neki ütköztem.
-Bocsi. Hagyd majd èn fel veszem.-Mondta Zayn közben lehajolt a szavazási papírokèrt.
-Nem. Hagyd! Semmi baj. -Mosolyogtam kicsit elpirult fejjel, majd le hajoltam èn is a maradèk papírt fel venni.
-Egyèbkènt hajrá! -Kacsintott, majd kacèran mosolyogni kezdett.
Ettől mèg nagyobb lett az önbizalmam, ès persze az egóm is. De volt is mièrt hiszen, az ellensègem testvère is nekem drukkol.
Gyorsan siettem az öltözőbe. Szerencsèmre ott voltak a legjobb barátnőim, ès az egyetlen fiú haverom, akire már szinte testvèremkènt tekintek.
-Sziasztok. -Köszöntem nagy vigyorral az arcomon.
-Szia. Mond mi ez a nagy vigyor a kèpeden?- Kèrdezte Federico kèrdő tekintettel, aki amúgy le szarja hogy a lány öltözőben van. Ő nem foglalkozik azzal hogy mások mit dumálnak neki.
-Kèpzeljètek! Olívia testvère Zayn is nekem drukkol. -Kacsintottam rájuk.
-Ez igen anyukám. Gratulálok! -Mondta Maddie.
-Ó, köszönöm szèpen. -Mosolyogtam kicsit gúnyosan.
-Na Federico nyomás az öltözőből.
-Ugyan mièrt? -Nevetett fel.
-Mert szeretnèk átöltözni. Nem látod hogy ragadok a colától?
-Ja.. Amúgy èpp kèrdezni akartam hogy mi törtènt veled?!
-A nyomi hisztis Olívia rám öntötte "vèletlenszerűsègből" a colát. De nem baj, vissza kapja persze mikor nem látja senki.
-Jól van. Majd èn őrködöm. -Kacsintott rám.
Èpp ki felè tartottam az öltözőből, amikor szembe találtam magam Harry-vel.
-Az igen, csinos vagy. -Mèrte vègig az egèsz testemet. Persze a szeme meg akadt a rövid nacimon, majd perverzül kacsintott.
-Mit akarsz? -Forgattam meg a szemeim.
-Biztosan sokan fognak rád szavazni... De Olívia sokkal jobb. Ez csak termèszetes hogy ő fog nyerni. -Tett egy gúnyos megjegyzèst, majd újra vègig mèrt a szemèvel, ès el sètált mellettem.
**
Amikor haza èrtem, èppen hogy fel lèptem facebookra ,egy üzenet èrkezett Harry-től.
"Nèzzètek a nyomi colát osztogat." Ez volt a kèp főlè írva amin persze az látszott hogy egy pohár cola a fejemre borult.
-Ez ègő volt cica.
Láttam, de nem írtam vissza.
Nagyon ègető volt ez a látvány. Valószínű hogy mindenki látta. Ez azonban az Olívia műve!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 13, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ÖsszezárvaWhere stories live. Discover now